گومز: آزمون مهاجم بدی نیست اما دستمزد بالایی دارد/ کار آلمان در جام جهانی سخت است

به گزارش رکنا، ماریو گومز فوتبالیست نام آشنای آلمانی که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ، اشتوتگارت، فیورنتینا و ... را در کارنامه دارد، گفت و گوی کوتاه اما جذابی با خبرنگار رکنا انجام داده و در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی ارائه کرده است.

ماریو گومز بازیکن اسبق بایرن مونیخ در گفت‌وگو با رکنا، درباره اینکه حضور سردار آزمون در بوندسلیگا را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: او مهاجم بدی نیست اما در مجموع بازیکنان تازه وارد ​​در بوندسلیگا بیش از حد دستمزد دریافت می‌کنند و این برای فوتبال آلمان خوب نیست.

مهاجم سابق تیم ملی آلمان ادامه داد: بازیکن باید شایستگی این را داشته باشد که دستمزد بالا بگیرد و قیمت برخی بازیکنان واقعا بیش از حد بالا است. الان قیمت بلیت بازیها خیلی زیاد است و مردم دیگر نمی‌توانند استادیوم‌ها را پر کنند و بازی بازیکن 300 میلیون یورویی را از نزدیک ببینند.

وی درباره شرایط تیم بایرن مونیخ گفت: در تیم ما مانوئل نویر 36 و توماس مولر 33 سال سن دارند اما پردرآمدترین بازیکنان بایرن مونیخ هستند. این چیزها در فوتبال آلمان طبیعی است. البته باشگاه قرارداد این 2 بازیکن هم تمدید کرد که نکته خوب و مثبتی است.

 

ماریو گومز

وی درباره گروه‌بندی جام جهانی اظهار کرد: آلمان در گروهی سخت قرار گرفت اما امیدوارم نسل جدید تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد.

او در پاسخ به این سوال که گروه ایران در جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: تنها می‌توانم بگویم انگلیس در گروه خوبی قرار گرفته و از این بابت بسیار خوش شانس بوده است.

گومز در خصوص اینکه این روزها به چه کاری مشغول است، گفت: برای اینکه به عنوان یک کارشناس فوتبال فعالیت خودم را در یک شبکه آلمانی شروع کنم، بسیار مشتاق هستم. به این کار علاقه دارم و از آن لذت میبرم.

فوتبالیست سابق تیم ملی آلمان ادامه داد: همیشه از کارشانسی‌های یورگن کلوپ لذت میبردم و او را در این زمینه بهترین می‌دانم. البته لوتار ماتئوس هم جزو بهترین‌ها است و همیشه صادقانه مقابل دوربین قرار می‌گیرد.

وی درباره اینکه سیستم کمک داور ویدئویی چه کمکی به فوتبال کرده است، اظهار داشت:  VAR به طور کلی پیشرفت کرده، اما این پروژه هنوز در حال تکمیل است. است. در مجموع من با کمک داور ویدیویی مخالف نیستم و از آن دفاع می‌کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 781732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟