خناری‌نژاد: وزیر ورزش به مشکلات ژیمانستیک ورود کند/ امیدوارم مجمع هر چه زودتر برگزار شود

هادی خناری‌نژاد در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: چند ماهی است احمدی به عنوان سرپرست فدراسیون فعالیت می‌کند و متاسفانه با وجود گذر زمان هنوز شرایط برای برگزاری انتخابات مهیا نیست و این یک معضل بزرگ برای رشته ما است. باید هر چه زودتر شرایط مشخص شود زیرا ورزشکاران باید تا چند وقت دیگر در رقابت‌های کسب سهمیه قهرمانی جهان حضور پیدا کنند.

وی افزود: همه ما منتظریم فدراسیون از این شرایط بحرانی خارج شود.  اعضای مجمع می‌گویند احمدی بازنشسته است اما بحث ما روی شخص او نیست چون طبق مصوبه دولت از افراد بازنشسته و کارمندان وزارت ورزش نمی‌توان در فدراسیون‌های ورزشی استفاده شود. به هر حال اعضای مجمع تا یک جایی  سکوت خواهند کرد و چنانچه بحث پروسه انتخابات طولانی شود، قطعأ اتفاقات ناخوشایندی برای این رشته رخ خواهد داد.

پیشکسوت ژیمناستیک تصریح کرد: به هر جهت هر خانواده‌ای بالای سر خود پدر نداشته باشد لطمه می‌خورد و مسئولان بالا دستی باید به فکر این باشند تا زودتر حاشیه‌ها را جمع و جور کنند. هر چه نباشد بیت‌المال هزینه ورزشکاران شده و نباید این هزینه‌ها بی‌دلیل مصرف شود. این بلاتکلیفی برای ورزش کشور ما خوب نیست زیرا همین اتفاقات ریز و درشت است که باعث می‌شود یک ورزشکار به کشور دیگر پناهنده شود و به بدنه ورزش  لطمه وارد شود. باید از امثال سعیدرضا کیخا حمایت شود تا بتوانیم استعدادهای خوبی را در آینده مانند او کشف کنیم.

خناری‌نژاد با اشاره به شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: خوب شد این بازی‌ها به تعویق افتاد چون با شرایط فعلی کسب مدال سخت میشد اما با تمام این اوصاف برای بازی‌های آسیایی هانگژو، امید کسب 2 مدال داریم و اگر ژیمناستیک‌کاران ما به حاشیه بروند لطمات جبران ناپذیری به ای رشته وارد می‌شود. به عنوان رییس هیات ژیمناستیک مازندران و به نمایندگی از خانواده این رشته ورزشی از وزیر ورزش و جوانان درخواست دارم تا انتخابات را هرچه زودتر برگزار کند تا بیشتر از این زمان از دست نرود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر از جنس ورزش است و خوب می‌داند فدراسیونی که رییس نداشته باشد، شرایطش از حالت عادی خارج خواهد شد. امیدوارم وزیر به این ماجرا ورود کند تا انشاالله در اسرع وقت محمع برگزار شود. به عنوان یک پیشکسوت دعا می‌کنم تا ژیمناستیک از این شرایط بحرانی که در آن گرفتار شده خارج شود و به ساحل آرامش برسد.

انتهای پیام/

کدخبر: 781465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟