عباسیان: مسئولیت سنگینی در تیم دارم/ جو دوستانه‌ای در هوادار وجود دارد/ همکاری با عنایتی لذت‌بخش است

«معین عباسیان» وینگر تیم فوتبال هوادار تهران در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص برتری مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: با توجه به شرایط جدولی که تیم حریف داشت به خوبی می‌دانستیم که بازی بسیار سختی داریم، ولی خوشبختانه با تلاش بازیکنان، درایت کادرفنی استارت خوبی بزنیم، گلزنی کرده تا انتهای این دیدار گلمان را حفظ کردیم برنده بازی شدیم.

وی در مورد عملکرد خوبش در این دیدار افزود: همیشه به عنوان برادر بزرگتر بچه‌ها تلاش کرده‌ام تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و بنظرم امسال مسئولیت سنگین‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارم. البته ناگفته نماند که در هوادار رفاقتی بسیار خوبی بین بچه‌ها حاکم است و این موضوع خیلی به موفقیت ما کمک کرده است. در مورد عملکردم هم باید بگویم که بدون این رفاقت و کمک هم تیمی‌هایم هرگز این مهم میسر نمی‌شد به همین خاطر جا دارد که از تمامی آنها نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وینگر تیم فوتبال هوادارتهران درخصوص همکاری با رضا عنایتی ادامه داد: جدا از همکاری با عنایتی درقامت یک سرمربی، تجربه همبازی بودن کنار او را هم دارم و او همیشه بینظیر، بااخلاق و درجه یک بوده است. هرگز به خاطر ندارم که یک روز از تمرینات را از دست داده یا لحظه‌ای کم کاری کرده باشد. جدا از این جو دوستانه خوبی در تیم ما به لطف سرمربی به وجود آمده، چون آقا رضا خودش روزی بازیکن بوده و خیلی خوب شرایط بازیکنان را درک میکند. به شخصه همکاری با او برایم به شدت دلچسب و رضایت بخش‌ است.

عباسیان درخصوص بازی بعدی تیمش مقابل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: بازی نیم‌فصل دوم همیشه حساسیت و فشارهای خاص خودش را دارد. بازی بعدی ما هم مقابل قهرمان جام حذفی و یک تیم منسجم و باکیفیت است، اما ما هم برای حفظ حیثیت و شخصیت تیمی‌مان با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کرده و شرایطت خود را در جدول را بهتر کنیم تا به عنوان تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه میکند شگفتی‌ساز لیگ برتر لقب بگیریم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 781378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟