اسدی: مهاجم قابل اعتماد در پرسپولیس نداریم/ شانس قهرمانی خیلی کم شد

ابراهیم اسدی در گفت‌و گو با رکنا درخصوص شرایط پرسپولیس گفت: در بازی با ذوب آهن تا گزارشگر اسامی را اعلام کرد، گل خوردیم و این موضوع بازیکنان را غافلگیر کرد. پرسپولیس بعد از آن توانست بازی را به دست بگیرد و چند موقعیت گل هم داشتیم که تمیروف و چند بازیکنان دیگر آن را تبدیل به گل نکردند. فکر می‌کنم پرسپولیس بازی قابل قبولی را از خودش به اجرا گذاشت ولی متاسفانه به دلیل نداشتن فوروارد قابل اعتماد، 2 امتیاز حساس از دست دادیم. متاسفانه مصدومیت امیری و آقایی هم یکی دیگر از دلایل نبردن ما مقابل ذوب آهن بود.

اسدی درخصوص عملکرد هافبک های میانی عنوان کرد: بنظر می‌رسد رضا اسدی شرایط خاص یا مشکلی دارد، چون بازی‌هایی دیدیم که خیلی خوب کار کرده اما در چند بازی هم کمتر از حد انتظار ظاهر شده و باید روی این بازیکن از لحاظ روحی، روانی و بدنی کار شود. اسدی فوتبالیست خوبی است ولی علت اینکه در این شرایط قرار گرفته را باید بررسی کرد.

او در ادامه در گفت: هافبک دفاعی یک پست حساس است و بازیکن باید جنگنده، خلاق و طراح باشد و همه جوره به تیم کمک کند. متاسفانه کمال کامیابی‌نیا را مقابل ذوب آهن در ترکیب نداشتیم و شکل هجومی تیم باعث شده بود ذوب آهن در ضد حملات خطرناک ظاهر شود.

وی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم احتمال قهرمانی خیلی کم شده و 6 امتیاز اختلاف را به سختی می شود در 4 بازی جبران کرد. دوست ندارم هوادارانمان را ناامید و ناراحت کنم ولی عملکرد خودمان باعث شده این نتایج رقم بخورد. با تمام این تفاسیر هنوز هم دیر نشده و پرسپولیس باید به خودش بیاید و تمام امتیازات باقی مانده را جمع کند تا شاید روزنه امیدی برای قهرمانی به وجود بیاید.

هافبک سابق پرسپولیس درباره شایعه کم کاری برخی تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اینها همه مسائل حاشیه‌ای است. اگر حرف یا موضوعی هست که مدرکی دارند، با باشگاه مربوطه در میان بگذارند. خدارا شکر باشگاه پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال هم فراهم شده و شرایط مهیا است. اینها همه ضعف باشگاه‌ها و پیشکسوتان ما را نشان می‌دهد و قضاوت کردن آدمها و شایعات اینچنینی واقعا بد است و بهتر است آقایان به جای خودنمایی به فکر کمک به تیم محبوب خود باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 779458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟