بحران در خط میانی پرسپولیس/ گل‌محمدی به دنبال جانشین سرلک و اسدی!

به گزارش رکنا، در حالی که طی هفته‌های اخیر خبرهایی درخصوص تلاش مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد «میلاد سرلک» منتشر شده بود، اما یک خبرنگار مطرح قطری با انتشار پستی، خبر از حضور هافبک سرخ‌ها در یکی از 2 تیم قطری داد. «عبدالعزیز البریده» خبرنگار شبکه تلویزیونی «الکأس» قطر در توییت خود مدعی شد سرلک به العربی و یا الاهلی قطر می‌پیوندد. او در این‌باره نوشت: 3 باشگاه قطری، از جمله العربی و الاهلی به جذب هافبک پرسپولیس علاقه‌مند هستند.

این در شرایطی است که «رضا اسدی» دیگر هافبک پرسپولیس‌ها نیز قصد دارد، بعد از یک فصل حضور درجمع سرخ‌ها با توجه به دریافت پیشنهاد 1.8 میلیون دلاری از لیگ شرق آسیا، در پایان فصل از تیمش جدا شود.

همین موضوع باعث نگرانی اکثر هواداران شده است چرا که آن‌ها نمی‌توانند چنین جدایی‌ها را باور کنند. بخصوص که همین فصل، طعم تلخ جدایی «احمد نوراللهی»، «شهریار مغانلو» و «محمدحسین کنعانی‌زادگان» را نیز چشیده‌اند. حالا این ترس و استرس وجود دارد که نکند میلاد هم با همان فرمان، از جمع سرخ‌ها جدا شود و شرایط پرسپولیس بحرانی‌تر از حال حاضر باشد.

شنیده‌ها حاکی از است باشگاه پرسپولیس درحال انجام مذاکرات اولیه با «اسماعیل بابایی» هافبک 25 ساله پیکان و «محمد خدابنده‌لو» هافبک دفاعی 22 ساله ذوب آهن است. البته این تیم به شدت پیگیر شرایط « احمد نورالهی » هم هست و دوست دارد این هافبک ملی پوش را به تیم خود برگرداند.

حال باید دید که با توجه به جداشده‌های احتمالی پرسپولیس، مذاکرات با گزینه های مدنظر سرمربی این تیم به کجا ختم خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 774821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟