برومند: با گلزنی رمضانی آزادی به مرز انفجار رسید/ بازی با فولاد سخت‌ترین بازی استقلال است

پرویز برومند در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برتری استقلال مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بازی خیلی حساسی بود برای هر 2 تیم زیرا از یک طرف استقلال می‌جنگید برای تثبیت جایگاه صدرنشینی و همچنین افزایش فاصله امتیازی خود با تیم رقیب و از سویی هم تیم شهر خودرو دنبال این بود تا با کسب امتیاز از ته جدول فاصله بگیرد و وضعیت خود را در جدول بهتر کند و به همین دلیل بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود. البته موضوعی که بیشتر از همه به چشم می‌آمد این بود که بازیکنان استقلال در حضور تماشاگران نتوانستند شاکله تیمی خود را حفظ کنند. کیفیت آنها پایین بود البته خداراشکر در دقایق پایانی گل برتری زده و دل هواداران شاد شد.

وی افزود: زمین زمان توپ میدان دست استقلال بود اما منتهی حملات آنها به نتیجه نمی‌رسید. حس می کنم تمام این اتفاقات به این منجر شد تا در دقایق پایانی یک انفجار ویژه در ورزشگاه آزادی پس از گلزنی رمضانی شکل بگیرد و شادی هواداران مظاعف‌تر شود. با این اتفاقات روز گذشته، پیش‌بینی من این است که اختلاف امتیازی تیم اول با دوم جدول بیشتر هم شود. آن هم به دلیل شناخت تیمی که از استقلال دارم و اینکه بازیکنان آنها یک سر گردن بالاتر از سایر تیم‌ها هستند. همچنین به لحاظ تجربه و تاکتیک بازیکنان نسبت به بلوغ و تفکر کادرفنی شناخت پیدا کرده‌اند. این موضوع کمک می‌کند به اینکه استقلال با بیشتر از 6 امتیاز قهرمان شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی استقلال مقابل فولادخوزستان گفت: فولاد تیمی سر حال با بازیکنان باکیفیت است و بدون شک بازی زیبا خواهد شد درست مانند بازی استقلال با سپاهان این دیدار هم از لحاظ فنی آبستن حوادث فراوانی می‌تواند باشد. یک بازی دشوار پیش‌روی شاگردان مجیدی است و باید هوشیار باشند، زیرا این یک بازی دشوار و 6 امتیازی است. به دلیل اینکه استقلال در جام حذفی دستش به جام نرسید اکنون باید تلاش کنند تا با اختلافی بیشتر از 6 امتیاز قهرمانی را کسب کنند تا دل هواداران را شاد کنند. استقلال از نظر تیمی شرایط خوبی دارد. هواداران و پیشکسوتان دوست داشتند که استقلال هم در رقابت‌های لیگ برتر و هم در جام حذفی موفق باشد اما این اتفاق رخ نداد و چیزی از ارزش‌های این بازیکنان کم نمی‌شود و استقلال با قهرمانی مقتدرانه خود در لیگ برتر ثابت می‌کند که حذف در رقابت‌های جام حذفی یک اتفاق بوده است. 

برومند در واکنش به حرکت زیبای مجیدی در نشست خبری گفت: یکی از زیباترین حرکاتی که تا به حال در تمام دنیا مشاهده کردم این بود فرهاد، به هوادار گذاشت و آن را همراه خودش به نشست خبری برد. شک ندارم این موضوع از نگاه خداوند دور نخواهد ماند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 779113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟