اصولی: غیبت اعضا تاثیری در حوزه اجرا ندارد/ امروز مصوبات رسمی اتفاق نیافتاد

به گزارش رکنا، احسان اصولی در حاشیه نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال، اظهارداشت: یازدهمین جلسه هیات رییسه را هفته گذشته داشتیم که به دلیل عدم حضور 2 همکارمان به رسمیت نرسید و جلسه به این هفته موکول شد که امروز برگزار کردیم. امروز هم متاسفانه سراجی یکی از اعضای هیات رییسه حضور نداشت. خانم موسوی هم به صورت انلاین حضور داشت. طبق اساسنامه فدراسیون جلسات هیات رییسه با دو سوم اعضا به رسمیت می‌رسد. در اساسنامه اعضای هیات رییسه 11 نفر ذکر شده که دو سوم حداقل 8 نفر می شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در جلسه امروز هم سراجی غایب بود و بحث های کاری، هم اندیشی و همفکری انجام شد. از ساعت 9 صبح جلسه داشتیم و تا الان که ساعت 14 است به طول انجامید. مباحث متعددی مطرح شد. این نکته را بگویم چون می‌دانم هواداران، جامعه فوتبال و مردم عزیز ممکن است دغدغه هایی داشته باشند؛ امورات فدراسیون در حوزه اجرایی باقدرت دنبال می‌شود، کارها انجام می‌شود، مباحث تیم ملی و مذاکرات برای بازیهای تدارکاتی در حال انجام است و برنامه ریزی ها برای جام جهانی هم با قدرت رو به جلو در حال انجام هست.

وی تاکید کرد: اگر گاهی اتفاقاتی از این دست دیده می شود تاثیری در حوزه اجرا ندارد و قطعا برای مردم عزیز ما آنچه اهمیت دارد سربلندی تیم های ملی به ویژه تیم ملی فوتبال در جام جهانی است که اطمینان می دهم برنامه ریزی ها در حال انجام است و برای بازی تدارکاتی اولین بازی را در فیفا خواهیم گفت. تیم را بعدا اعلام می کنیم چون مباحث دو طرفه است و باید دنبال شود.

اصولی در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: جلسه رسمی که مصوبات هیات رییسه را بخواهد امروز اتفاق نیفتاد و هفته آینده طبق قید 8 روزی که در اساسنامه وجود دارد، دعوتنامه ارسال می‌شود تا مجددا جلسه را داشته باشیم. اساسنامه ما در واقع بن بست ندارد و راه دارد. مسیر بسته نیست و دو جلسه دیگر موضوع تعیین تکلیف می‌شود، بالاخره یا همراهی خواهد شد یا خیر. در این خصوص ما هفته بعد هم جلسه خواهیم داشت و از اینکه کسی تصور کند دچار بن بست شده ایم خیر اینطور نیست چون اساسنامه راه را برای ما باز کرده است. ما مصوبه رسمی نداشتیم اما خیلی از مباحث مطرح و در مورد آن همفکری شد. اینها در حوزه اختیاراتی که اساسنامه برای دبیر کل، روسای کمیته ها و ... تعریف کرده کار را جلو بردیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 778248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟