واکنش گزینه مربیگری تیم ملی به حضور در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال

به گزارش رکنا، داود مهابادی در مورد تشکیل جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی برنامه‌های گزینه‌های سرمربیگری تیم جوانان اظهار داشت: در خدمت بزرگان فوتبال در کمیته فنی بودیم و برنامه‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه کردیم. قرار است دوستان پس از بررسی برنامه‌ها تصمیم‌گیری کنند.

داود مهابادی

وی در مورد اینکه خودش آخرین سرمربی تیم جوانان بوده و با این وضعیت تا چه اندازه به حضور مجدد در این تیم امیدوار است، گفت: هنوز سرمربی تیم جوانان انتخاب نشده اما هر کس انتخاب شود، طبق برنامه‌های خود کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع می‌کند. کمیته فنی هنوز در پروسه انتخاب سرمربی است.

سرمربی سابق تیم جوانان در خصوص اینکه برای تیمی که قرار است در آینده تشکیل شود بازیکنی از دوران فعالیت خودش مانده است، پاسخ داد: از آن تیم 4-3 نفر مانده‌اند، ضمن اینکه اعضای تیم نوجوانان دوره قبلی سرمربی گری حسین عبدی هم بازیکنان خوبی داشت که به تیم جوانان اضافه می‌شود. البته فدراسیون فوتبال هم استعدادیابی کرده و از این نفرات می‌توان تیم خیلی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تشکیل داد.

مهابادی در مورد اینکه حضورش در دوره قبلی فعالیت جوانان و چقدر در انتخابش به عنوان سرمربی جدید این تیم کمک می‌کند، گفت: از این مورد اطلاعی ندارم.

وی در مورد قرار گرفتن نام عبدالصمد مرفاوی، امیرحسین پیروانی، مجید نامجومطلق و امیر میرزاییان بین گزینه‌های سرمربیگری تیم جوانان و اینکه کمیته فنی در یک روز با همه این نفرات تشکیل جلسه داده است، پاسخ داد: برگزاری جلسه در یک روز تصمیمی است که فدراسیون فوتبال گرفته و ما باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی سابق تیم جوانان در خصوص اینکه قبول کردن چنین مسئولیتی در شرایط جدید فدراسیون تبعات ندارد، اظهار داشت: وقتی بحث تیم ملی درمیان است، باید همه چیز را‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار گذاشت. سال گذشته هم سرمربیگری تیم جوانان را‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کردم، سرمربی فجر سپاسی بودم، اما به خاطر تیم ملی کشورم قبول کردم در شرایط سخت کرونایی با توجه به زمان محدودی که در اختیار داشتیم، در تیم جوانان کار کنم. الان هم طبق دین و وظیفه‌ای که نسبت به مملکتمان داریم، باید کار کنیم. برای هر عزیزی انتخاب شود آرزوی موفقیت دارم. باید همه در این برهه سخت دست به دست هم دهند تا آبروی ایران حفظ شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کدخبر: 775774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟