رضایی: هدف کوتاه مدت ما درخشش در هانگژو است/ با ورزشکاران بلاروس اردوی مشترک داریم

علی رضایی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور اظهار داشت: ای کاش ورزشکاران شرایط کشور را که در آن قرار داریم درک کنند، زیرا شرایط کشور ما شرایط خاصی است و در کنار آن نیز سیاست کلان نظام هم قطعأ به نفع ورزش کشور است و همه باید در چارچوب‌هایی که مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند حرکت کنیم. خود ما نیز می‌دانیم در چه شرایطی هستیم و تمام تلاش ما این است تا بتوانیم مسابقات را به شکل خوبی برگزار کنیم.

وی افزود: بالاخره این مسابقات سکوی پرش ورزشکاران برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا خواهد بود البته با وجود این موضوع، هدف کوتاه مدت ما در فدراسیون، کسب نتیجه خوب در المپیک بازی‌های آسیایی است. رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا شاید تا حدودی اسم مسابقات آسیا را به خودش یدک بکشد اما برای مسئولان ورزش کشور اهمیت بازی‌های آسیایی 2022 به مراتب بیشتر از این مسابقات است، زیرا عملکرد فدراسیون‌ها از طریق نتایجی که ورزشکاران آنها در هانگژو کسب می‌کنند سنجیده می‌شود. خود ما هم تمام تلاش و انرژی خودمان را مانند دوومیدانی‌کاران به این معطوف کرده‌ایم تا اتفاقات خوبی را در چین نسبت به جاکارتا رقم بزنیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره شرایط حدادی در اردوی کیش گفت: حدادی چند روزی است اردوی تمرینی خود را در کیش کنار حسین توکلی آغاز کرده و مظفری هم به عنوان ماساژور تیم حدادی را تشکیل می‌دهند. او با برنامه تمرینات خود را دنبال می‌کند و به صورت کامل با ما هماهنگ است و هر کجا لازم باشد ما به او کمک خواهیم کرد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای این قهرمان نامی رشته اول المپیک بیفتد. برنامه خود ورزشکار کاملأ حرفه‌ای است و در هر کجا هم لازم باشد از مربی خود کمک می‌گیرد. ان‌شاءالله در هانگژو طلا بگیرد تا از این طریق باعث افتخار جامعه دوومیدانی از حیث مرغوبیت کسب مدال در این بازی‌ها در بین تمام ورزشکاران شود.

رضایی درباره تفتیان هم اینطور توضیح داد: مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان به میزبانی صربستان برگزار خواهد شد و تفتیان با توکل به خدا قصد دارد در ابتدا راهی فرانسه و سپس از آنجا به اردوی تمرینی جامائیکا که حدود 80 روز طول خواهد کشید، برود. تمام هزینه‌های این اردو را حامی مالی او تقبل کرده است و این اتفاق خوبی است که باید آن را به فال نیک گرفت. او تمام عزم خود را جزم کرده تا در صربستان به مدال برسد و در صورتی که این اتفاق رقم بخورد شک نداشته باشید او قابلیت این را دارد تا در هانگژو هم روی سکو برود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 757893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟