زادمهر: اراده مصمم پرسپولیس نباید کمرنگ شود/ اسکوچیچ را باید تمام قد حمایت کرد

به گزارش رکنا، «محمدرضا زادمهر» در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص شرایط پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ جاری پرنوسان نشان داده و با آسیب‌دیدگی چند مهره‌محوری نیز مواجه شده که این موارد بر روند حرکتی این تیم اثر منفی گذاشته است. اما در بازی اخیر مقابل پیکان، تیم پرسپولیس متفکرانه و با حساب و کتاب نمایش داد.

وی در ادامه گفت: نکته جالب توجه این بود که پرسپولیس با وجود 10 نفره شدن، خودباوری خود را از دست نداد. هرچند که معتقدم اخراج علیشاه کاملا درست بود و قضاوت بی نقص داور به زیبایی بازی اضافه کرد.

این پیشکسوت افزود: پرسپولیس باید این مهم را ملکه ذهن خود کند که در بازی‌های آتی نیز به همین منوال پیش برود و بدون توجه به بازی‌های رقبا، تنها در اندیشه جمع آوری پوئن باشد. در واقع اراده مصمم پرسپولیس که دردیدار با پیکان به چشم آمد باید همچنان پابرجا باشد و کم رنگ نشود. 

زادمهر درخصوص عملکرد اسکوچیچ و آینده تیم ملی عنوان کرد: بیلان این مربی مشخص است و قطعا باید حفظ شود و بتواند با فراغ بال، ملی‌پوشان را برای حضوری قوی در جام‌جهانی آماده کند. اسکوچیچ بسیار موفق عمل کرد و اینکه گفته می‌شود فقط تجربه بالای بازیکنان باعث صعود به جام جهانی شد را اصلا نمی‌پذیرم. مگر همین نفرات در زمان ویلموتس نبودند، پس چرا تیم ملی نتیجه نگرفت؟ یادمان باشد اسکوچیچ بدون اردوی تدارکاتی و بازی‌های دوستانه تیم ملی کشورمان را قاطعانه و بدون دغدغه به جام‌جهانی رهنمون کرد. الان باید اسکوچیچ را به شکل تمام قد حمایت کرد و با برنامه‌ریزی اصولی و بازی‌های تدارکاتی مناسب، تیم‌ملی را برای حضور موثر در قطر مهیا نمود.

وی در خصوص رقبای ایران در جام جهانی 2022 اظهار داشت: برای نخستین بار است که با انگلیس هم‌گروه شده‌ایم، تیمی ریشه‌دار و صاحب سبک که قطعا بازی با این رقیب آسان نخواهد بود. آمریکا هم نسبت به گذشته بالنده‌تر شده و یک حریف سختکوش خواهد بود. با این حال ما نفرات شایسته‌ای داریم که پتانسیل قابلی دارند، لذا باید هم از نظر روحی و روانی و هم فنی، بازیکنان را آبدیده کنیم. درفوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و ما در جام جهانی روسیه مقابل اسپانیا و پرتغال نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 777755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟