علیپور: پُز پرسپولیس را می‌دهم + فیلم
حجم ویدیو: 4.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

صبح امروز یکی از برنامه های تلویزیونی شرکت کرد و صحبتهایی در خصوص تیم ملی ایران و پرسپولیس مطرح کرد، علی علیپور در باشگاه ماریتیمو پرتغال توپ می‌زند، بازیکن سابق پرسپولیس در مجموع 12 بازی برای ماریتیمو انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است پرسپولیس امروز درحالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که از 6 بازی و 11 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

به گزارش رکنا، پرسپولیس بهترین تیم ملی ایران و آسیا و ابرقهرمان با هواداران پرشور است. اینجا در پرتغال به تمام همبازی‌هایم پُز پرسپولیس را می‌دهم. بهترین‌ها را برای این تیم آرزو می‌کنم و امیدوارم با ششمین قهرمانی متوالی ابرقهرمان شود هرچند که با همین پنج قهرمانی متوالی هم ابرقهرمان هستند.

* به نظرم تیم ملی ایران پس از دوره ناامید کننده ویلموتس، با هدایت اسکوچیچ تولد دوباره ای داشت. ۱۲ برد در ۱۳ بازی جای هیچ حرف و حدیثی نمی‌گذارد. اسکوچیچ با نتایج خوب خودش خیلی چیزها را ثابت کرده است.

 

* من عضو تیم ملی نیستم و بی دلیل از اسکوچیچ تعریف نمی‌کنم. دوستان خوبی در تیم ملی دارم که از سرمربی تیم تمجید می‌کنند. برای همین باید از اسکوچیچ حمایت کنیم و دلسردی ایجاد نکنیم. اجازه بدهیم این کادر با همین فرمان به کارش ادامه بدهد.

 

کدخبر: 745433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟