اتفاق عجیب برای مسی در لیگ فرانسه+عکس

به گزارش رکنا، هفته گذشته بود که، تیم فوتبال پاری سن ژرمن به مصاف لانس رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت اما با وجود این تک امتیاز، 4 هفته زودتر از پایان فصل، رقابت های لوشامپیونه، قهرمانی خود را مسجل کرد. در این بازی لیونل مسی تک گل پاریس  را به ثمر رساند تا پس از مدت‌ها پای این ستاره آرژانتینی به گل باز شود. 

پاریس که سال گذشته قهرمانی را به نیس باخته بود، توانسته بار دیگر قهرمان فرانسه شود تا در 10 سال اخیر، 8 بار قهرمان لوشامپیونه نام بگیرد.

برترین ها

البته با وجود این اتفاق، صبح امروز نامزدهای بهترین بازیکن لیگ فرانسه به صورت رسمی از سوی کمیته این مسابقات اعلام شد که در میان آنها؛ نامی از لیونل مسی دارنده هفت توپ طلای فوتبال جهان و ستاره آرژانتینی پی اس جی به چشم نمی‌خورد.

کیلیان امباپه (پاری سن‌ژرمن)، دیمیتری پایت (المپیک مارسی)، لوکاس پاکوئتا (المپیک لیون)، ویسام بن یدر (موناکو) و تریر (استادو رنس) پنج نامزدی هستند که برای به دست آوردن بهترین بازیکن فصل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در بین نامزدهای بهترین سرمربی لیگ یک فرانسه، پوچتینو با وجود قهرمانی در لیگ یک فرانسه، در بین نامزدها نیست، جایی ندارد.

سرمربیان

انتهای پیام/

کدخبر: 777018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟