حیدری : قهرمانی سخت است اما غیرممکن نیست/ هر بلایی خواستند سر پرسپولیس آوردند

سپهر حیدری در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ گفت: بعد از کنار رفتن از جام حذفی حالا پرسپولیس فقط شانس قهرمانی در لیگ را دارد اما هنوز اثرات حذف از جام حذفی در بازی پرسپولیسی‌ها مشخص است. متاسفانه امسال هر بلایی خواستند سر پرسپولیس آوردند اما بازیکنان باید تمرکز خود را معطوف 4 بازی پیش رو کنند.

وی افزود: استقلال باز هم امتیاز از دست می دهد و ما باید هر 12 امتیاز باقی مانده را بگیریم تا بتوانیم قهرمان شویم. کسب ششمین قهرمانی متوالی برای ما سخت است اما دور از دسترس نیست.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: خیلی از مسائل در این فصل شبیه به لیگ هفتم است ولی در آن زمان ما فعل خواستن را صرف کردیم، الان هم بچه‌ها باید همین اتفاق را رقم بزنند و من مطمئنم که با بالاترین حد انگیزه در این 4 دیدار بازی خواهند کرد. من با خیلی از بچه‌ها در ارتباطم و به آنها گفتم اصلا به نتایج بقیه تیم‌ها کاری نداشته باشند و فقط برای گرفتن 3 امتیاز بازی‌های پیش رو بجنگند.

حیدری درباره شایعات تغییر کادرفنی گفت: یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است. نتایجی که گرفته کاملا قابل دفاع است و همین حالا هم تیم ما مدعی جدی قهرمانی به شمار می‌آید. هر کسی جای یحیی بود، این تیم در میانه های جدول حضور داشت. هر کاری خواستند با این تیم کردند و پرسپولیس از ابتدای فصل با انواع و اقسام مشکلات مواجه بود. یحیی خیلی صبور و با متانت بود که تازه کمی به شرایط معترض شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقدر در این سالها قهرمان شدیم که خیلی ها دوست ندارند دبل هت‌تریک کنیم و باید به دوستان حق داد از اینکه سالهاست پرسپولیس را در بام لیگ برتر می بینند، ناراحت شوند. انشاالله امسال هم حق به حقدار برسد و پرسپولیس قهرمان لیگ شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 776815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟