علت استقبال ‌کم از بازی پرسپولیس پیکان؟

به گزارش رکنا، چهارشنبه شب پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان پیکان تهران است. شاگردان یحیی گل‌محمدی درحالی به مصاف شاگردان مجتبی حسینی می روند که در سال جدید تا پیش از این مسابقه رنگ برد را ندیدند،حتی در دیدارهای تدارکاتی! و همین امر باعث شده تا انتقادات فراوانی پیش از این مسابقه به عملکرد بازیکنان و کادر فنی شکل بگیرد.

پرسپولیس در حال حاضر با  ۵۰ امتیاز و شش امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم را در اختیار دارد و یحیی گل‌محمدی گفته باید حداکثر امتیاز را در شش مسابقه باقی‌مانده کسب کنیم تا شانس قهرمانی داشته باشیم اما نکته عجیب جایی است که ظاهرا نگاه هواداران پرسپولیس با سرمربی تیم‌شان یکسان نیست چرا که تا این لحظه فقط ۱۵۰۰ بلیت از حدود ۲۵۰۰۰ بلیت تعیین شده برای این مسابقه در ورزشگاه آزادی فروخته شده و این مساله نشان می‌دهد که حداقل از سوی هواداران پرسپولیس؛ نگاه قهرمانی به این تیم وجود ندارد.

البته می‌توان علت این اتفاق و استقبال کم از این مسابقه را بررسی کرد؛ یک اینکه پرسپولیس این روزها شرایط مساعدی از لحاظ فنی ندارد و از ۴ مسابقه اخیر لیگ برتر فقط یک بازی را برد پشت سر گذاشت و مقابل آلومینیوم اراک نیز در جام حذفی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

دوم؛ قیمت بالای بلیت‌ها است که صدای اعتراض هواداران فوتبال را در آورده است. قیمت بلیت‌های پشت دروازه ۵۰ هزار تومان؛  روبه‌رو جایگاه ۱۰۰ ، جایگاه ۲۰۰ و جایگاه ویژه ۵۰۰ هزار تومان است! تصور کنید باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی دو نفر از اعضای یک خانواده برای تماشای مسابقات پرسپولیس برای یک مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای حداقل ۱۰۰ و به طور میانگین ۲۰۰ هزار تومان باید هزینه کنند که رقم بالایی محسوب می‌شود.

البته که باشگاه پرسپولیس هم بابت پرتماشاگر شدن این مسابقات تلاشی نکرد و حاضر نشد قیمت بلیت ها را کاهش دهد و باتوجه به اینکه اصولا افرادی به ورزشگاه می‌روند که از طبقه متوسط جامعه هستند بعید بنظر می‌رسد در یکی دو روز باقی‌مانده به یکباره کل ۲۵۰۰۰ بلیت فروخته شود.

در روزهایی که پرسپولیس نیاز مبرمی به حمایت هوادارانش روی سکو داشت؛ باشگاه با تعیین این رقم گل بخودی عجیبی زد.

آخرین پیگیری‌های خبرنگار رکنا از یکی از مسئولین باشگاه پرسپولیس حاکی از آن دارد که احتمال کاهش ۳۰ درصدی قیمت بلیت‌ها بخاطر استقبال نه چندان خوب از این مسابقه وجود دارد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 776799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟