شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

به گزارش رکنا ورزشی، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان در چهارمین دیدار از فینال لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوب آهن در حالی بازی نخست را آغاز می‌کرد که نتوانسته بود در دیدار های قبلی نتایج قابل قبولی را کسب کند و این بازی برایش سرنوشت‌ساز بود.

ذوب آهن با محمدحسین اصغری، امیرعلی قلی‌زاده، ، فرید اصلانی، اشکان خلیل‌نژاد، محمد امجد، حامد سهراب‌نژاد، ، علیرضا مرتضوی ، محمدرضا اکبری و با سه ملی‌پوش  خود آرمان زنگنه، سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی پا به میدان گذاشت.

کوارتر نخست بازی با شروع احساسی  ذوب‌آهن همراه بود، ابتدا ذوب‌آهن چند امتیازی عقب افتاد که تلاش آرمان زنگ و ارسلان کاظمی باعث برابری این تیم با شهرداری گرگان در کوارتر نخست شد و در پایان دوتیم به امتیاز برابر ۱۵ رسیدند.

شاگردان کوهیان در ذوب‌آهن در کوارتر دوم با وجود دو زمان استراحتی که سرمربی این تیم برای روحیه‌بخشی گرفت، نتوانستند امتیازات عقب‌‌افتاده را جبران کنند و در پایان نیمه نخست شهرداری گرگان با نتیجه ۴۳ بر ۳۴ از ذوب‌آهن پیش افتاد.

در کوارتر سوم بازی ذوب‌آهن سعی کرد امتیازات از دست رفته کوارتر دوم را جبران کند و با حملات بسیار توانست این امتیازات را تا حدودی جبران کند و حتی در زمان‌های پایانی هم می‌توانست با گرفتن امتیاز برابر مزد تلاش‌های خود را بگیرد که بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان پری پتی با تیزهوشی شرایط را به نفع شهرداری گرگان تغییر داد و این کوارتر با نتیجه ۶۲ بر ۵۷ به نفع شهرداری به پایان رسید.

در کوارتر چهارم شاگردان فرهاد کوهیان تلاش کردند تا با کمتر کردن فاصله امتیازات خود از شهرداری گرگان فاتح دور چهارم مسابقات باشند که بازهم با بدشانسی هرچه تمام نتوانستند این وقت نفس‌گیر را با برتری پشت سر بگذارند و با نتیجه ۸۸ بر ۹۵ بازی را واگذار کردند.

در پایان بازی هم با توجه به نتایج بدست آمده از مجموع چهار بازی ذوب‌آهن با شهرداری گرگان، فینال لیگ برتر ۳ بر ۱ به نفع گرگانی‌ها تمام شد تا کاپ قهرمانی برای سال دوم مهمان  شهرداری گرگان شد.

در پایان این دیدار پری پتی بازیکن خارجی شهرداری گرگان که در دیدارهای قبلی فینال نیز از تأثیر‌گذارترین بازیکنان تیمش بود، به تنهایی ۴۱ امتیاز برای تیمش به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد؛ ارسلان کاظمی از ذوب‌آهن نیز در این بازی ۳۰ امتیاز کسب کرد.

 

کدخبر: 776319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟