پیگیری اردوی تمرینی معتمدی در قم

به گزارش رکنا، با هماهنگی فدراسیون دوومیدانی با هیات دوومیدانی استان قم اردوی تیم ملی در ماده‌ی پرش با نیزه چند روزی می‌شود در این استان در حال برگزاری است. 

دراین اردو که محمد مهدی معتمدنیا قهرمان نامدار پرش با نیزه‌ی کشور به همراه مربی خود امید عباس‌نیک از قهرمانان اسبق دهگانه و‌ مربی ملی حال حاضر در آن حضور دارند، تمرینات در سه بخش پرش‌ها، بدنسازی و تمرینات ژیمناستیک در حال اجراست.

همچنین علی زابلی قهرمان پرش با نیزه‌ی کشور که در استان قم سکونت دارد با شرکت کردن در تمرینات این اردو‌ خود را برای شرکت در مسابقات پیش‌رو قهرمانی ایران و جام امام رضا (ع) آماده می‌کند.

در گفت‌وگو با امید عباس‌نیک پیرامون برگزاری این اردو مصاحبه‌ای انجام شد که او گفت: با توجه به امکانات فوق‌العاده‌ی استان قم و ایجاد زیرساخت‌های دوومیدانی در سال‌های گذشته توسط روسای پیشین هیات و حمایت همه جانبه‌ی فدراسیون دوومیدانی از من و شاگردم امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ی مطلوب در جهت کسب ورودی مسابقات بازی‌های آسیایی بدست آوریم.

وی افزود: همچنین به فدراسیون دوومیدانی پیشنهاد می‌کنم با توجه به نزدیک‌بودن استان قم به پایتخت و امکانات به سزای دوومیدانی در استان قم اردوهای متمرکز خود را در این استان برپا کند، زیرا به دلیل کیفیت خوب پیست تارتان و داشتن ادوات ورزشی مناسب از هر حیث این استان امکان برگزاری اردوها و مسابقات را دارد. جا دارد از هاشم صیامی رییس فدراسیون، علی رضایی دبیر فدراسیون، جناب خدمتکاری سرپرست و جناب اسحاقی دبیر هیات دوومیدانی استان قم و همچنین مسئولان کمیته ملی المپیک به دلیل همکاری فوق‌العاده در برگزاری این اردو تشکر و‌ قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام/

کدخبر: 775836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟