حیدرپور: هنوز مشخص نیست که در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم/ اولویت با شهرخودرو است نه نساجی!

«اسماعیل حیدرپور» در گفت‌وگو با رکنا، در مورد آخرین وضعیت باشگاه شهرخودرو و شرایط میزبانی این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: ما با جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی صحبت کردیم و او با محبت به درخواست ما رسیدگی کرد. جواهری با مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) صحبت کرد و اگر مشکلی پیش نیاید این موضوع حل می‌شود. در واقع به شکل اصولی مکاتباتی با اداره کل ورزش و جوانان انجام دادیم و قرار شد جواهری پیگیری کند و نتیجه را اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت بازی در ورزشگاه امام رضا تکلیف هفته پایانی لیگ که هر 2 تیم نساجی و شهرخودرو میزبان هستند و قرار است در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی کنند چه می شود؟ گفت: من نمی‌دانم این موضوع چگونه حل می‌شود. به هر حال مسئولان استان باید این موضوع را مدیریت کنند.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو در مورد این که چون تیم نساجی ورزشگاه امام رضا(ع) را اجاره کرده امکان برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا در هفته پایانی لیگ برای تیم شهرخودرو فراهم نیست تصریح کرد: ما صحبت‌مان مبنی بر این است که تیم در مشهد و متعلق به استان خراسان رضوی است. اگر قرار باشد چینن کاری کنند اولویت با تیم شهر خودرو است. نمی‌دانم قراردادی بین باشگاه نساجی و مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) بسته شده یا نه! تا جایی که من می‌دانم اجاره که نه، بلکه باشگاه نساجی برای هر بازی مبلغی پرداخت می‌کند. فعلا صحبت‌های ما مبنی بر این بوده برای این 3 بازی به ورزشگاه امام رضا(ع) برویم. 

حیدرپور با اشاره به این که ابتدا برای بازی در تهران اقدام کرده بودند تاکید کرد: پیشنهاد اول ما بر این بود که یا در تهران بازی کنیم یا این که در این سه بازی استان با ما همکاری کرده و با حمایت آنها، ورزشگاه امام رضا(ع) را به صورت رایگان در اختیار ما قرار دهند که البته این کار را نکردند و رقمی را در نظر گرفتند. اگر به توافق برسیم در ورزشگاه‌اما رضا(ع) بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 775792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟