ماجرای قمه کشی بازیکنان در تمرین تیم پدیده چه بود؟ / تایید جنجال در رختکن

پدیده شهرخودرو در لیگ بیست و یکم اوضاع نابه سامانی دارد. در حال حاضر هدایت تیم پدیده به عهده داود سیدعباسی است. پدیده در پایان هفته دوازدهم با 3 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. در روزهای اخیر خبر قمه کشی در رختکن پدیده توجهات را به خود جلب کرده است. پدیده شهرخودرو یکی از کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته یک است. 

اسماعیل حیدرپور در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص حواشی ایجاد شده در رختکن تیم پدیده شهر خودرو اظهار کرد: این خبر کذب محض است و وکیل باشگاه پیگیر رسیدگی به این ماجرا است تا مشخص شود این خبر از جانب چه کسی به بیرون درز پیدا کرده است. اما از اینجا می‌گویم هر کسی خبر را منتشر کرده باید مدارک و مستندات خودش را ارائه دهد. ما از طریق مجامع قانونی پیگیر حق خودمان هستیم و بازهم تاکید می‌کنم هر کسی این مسائل را مطرح کرده باید بیاید و در دادگاه آنها را در اختیار قضات محترم قرار دهد.

وی افزود: طبیعی است که بعد از بازی حساسی که با پیکان داشتیم و با توجه به جایگاه فعلی تیم در جدول ممکن است در رختکن تیم که صندوقچه اسرار هر تیم است مشکلاتی به وجود آمده باشد، اما نباید این خبر رسانه‌ای می‌شد چرا که این موضوع درون خانوادگی است، کسی که این خبر را به بیرون داده است مطمئن هستم خبرهای محرمانه منزل خودش را هم در محافل نقل می‌کند. هر کسی که این خبر را به بیرون داده است و به آن اخبار کذب اضافه کرده است با آن برخورد خواهیم کرد و فرقی نمی‌کند آن شخص چه کسی باشد.

*تایید جنجال در رختکن

قائم مقام باشگاه شهر خودرو گفت: ما تایید می‌کنیم یک بگو مگو در داخل رختکن بین دو بازیکن تیم ما در حضور سرپرست و مربی تیم رخ داد اما اینکه کار آنها به قمه‌کشی شده است واقعأ جای تعجب دارد. هر کسی بی‌نظمی داشته باشد ما با او برخورد خواهیم کرد. ممکن است در داخل یک خانواده دو برادر هم با هم به اختلاف برخورد کنند و یک دعوای کوچک بین آنها رخ دهد پس این اتفاقات امری طبیعی است. هر کسی این حاشیه را برای ما ایجاد کرده بی معرفت و بی انصاف بوده است. ما حتی از مسئولان پلیس فتا هم خواسته‌ایم اگر این کار از درون خود باشگاه ما بوده به ما اطلاع دهند. تا چند روز آینده تکلیف این موضوع را مشخص خواهیم کرد.

حیدرپور درباره شرایط این تیم برای بازی با سپاهان گفت: پس از بردی که مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی داشتیم پس از آن گل‌های خیلی بدی دریافت کردیم اما در بازی با پیکان شرایط تیم ما خیلی بهتر شد اما بد بیاری ما این بود که در آن دیدار بازیکنان ما دو موقعیت صددرصد را خیلی از دست دادند و گرنه ما پتانسیل این را داشتیم به جای کسب یک امتیاز حتی از پیکان سه امتیاز را هم بگیریم. 

وی ادامه داد: شرایط تیم ما از لحاظ لجستیک، برنامه‌ریزی و همچنین روحیه خود بازیکنان تیم عالی است و در این مدت هم تمرینات به خوبی و با تمام توان صورت گرفته تا بازیکنان ما مقابل سپاهان جدای ثبت عملکرد خوب به سه امتیاز بازی هم دست پیدا کنند. امیدواریم از بازی با سپاهان استارت بردهای ما در لیگ زده شود.

*بازیکنان در اختیار کمیته انضباطی

قائم مقام باشگاه شهر خودرو درباره با اشاره به اینکه دو بازیکن از این تیم در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است، گفت: هر بازیکنی از تیم ما تخلف کند در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می‌گیرد و منتظر هستیم تا دوستان رای آنها را صادر کنند.

*مسئولان پرسپولیس به بد قولی عادت کرده اند

حیدرپور درباره اینکه آیا در این مدت و پس از رأی کمیته استیناف جلسه‌ای بین مسئولان این تیم با پرسپولیس برگزار شده است یا خیر، اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم رأیی که توسط بزرگواران در کمیته محترم استیناف بسیار شفاف تایید وصادر شده است اما فکر می‌کنم صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس خیلی زور زیادی دارد که هیچ تمایلی برای پرداخت آن تا الان نشان نداده‌اند. ما که می‌دانیم ده روز از این اتفاق گذشته است و امیدوارم ارگان قضایی فدراسیون نسبت به این موضوع بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند. ما خواستار این هستیم پنجره پرسپولیس در نیم فصل بسته باشد هر چند که ما می‌دانیم مسئولان پرسپولیس عزمی برای پرداخت این پول به ما ندارند. ما خیلی دوست داشتیم یک تعامل دوستانه با طرف مقابل داشته باشیم اما گویا خود آنها هستند که به بدقولی عادت کرده‌اند. قطعاً فدراسیون اولویت ما است زیرا خود عزیزان اشراف کاملی نسبت به این موضع دارند و مطمئنم با کسی تعارف نخواهند داشت و بهترین تصمیم را در این باره اتخاذ خواهند کرد.

*طلب کوزین

وی درباره وضعیت کوزین مربی سابق تیم شهر خودرو هم تصریح کرد: ما مبلغی در حدود 30 هزار دلار به حساب کوزمین واریز کردیم و ماه آینده هم بقیه مطالبات او را به حساب او پرداخت خواهیم کرد اما در این میان و در شرایطی که او مشکلی برای بازگشت به تیم نداشت اما متاسفانه یکسری شیطنت‌هایی از سوی برخی دوستان صورت گرفت و همین امر باعث شد تا خواستار این باشد بعد از دریافت کامل مطالبات خود به تیم برگردد و به فعالیتش ادامه دهد. واقعاً این مبلغ خیلی کم است؛ اما دوستان در این مورد هم کم لطفی خودشان را بار دیگر شامل حال ما کردند.

*تغییر نام در لیگ برتر

قائم مقام شهر باشگاه خودرو درباره نحوه تغییر نام این تیم در ادامه لیگ گفت: انسان به امید زنده است و ماهم از این قاعده مستثنی نیستیم، ما همان طور که قبلا هم بارها اعلام کردیم به دنبال اتحاد و همدلی سراسری هستیم و امیدوارم دوستانی که در استان هستند بیایند پای کار و به ما کمک کنند تا شرایط تیم ما مقداری بهتر شود. درباره کمیسیون ماده پنج دوستان در ورزش و جوانان، هم مسئولان استان قول دادند مساعدت و این مشکل را برای ما حل کنند. از طرف دیگر درخواست زیادی نیست که هیئت فوتبال کمک مالی خودش را شامل حال ما کند. 

حیدرپور ادامه داد: آز انجایی که تیم ما در نیم فصل گذشته در اختیار هیئت فوتبال قرار داشت خواستار این شدیم با حضور نماینده دستگاه قضا، خود ما و همچنین مسئولان هیئت فوتبال که تیم در اختیار آنها بود یک برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گیرد تا یک جلسه سه جانبه تشکیل شود، زیرا در فصل گذشته ابهامت زیادی درباره مسائل سازمان لیگ، پول شهرداری و همچنین حامی مالی وجود داشته است و باید مشخص شود این 20 میلیارد تومان چه اتفاقی برایش رخ داده است. 

*لیست جذب بازیکنان

قائم مقام شهر باشگاه خودرو درباره اینکه در نیم فصل آیا مذاکراتی را برای جذب بازیکنی داشته‌اند یا خیر، پاسخ داد: سید عباسی لیست خودش را به ما داده و در آن تاکید کرده که خواستار تغییراتی برای نیم فصل در تیم شده است. قطعأ تیم را تقویت خواهیم کرد و در دستور کار ما قرار دارد تا بازیکنان جوان و با انگیزه را به تیم خودمان بیاوریم تا برای نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 758059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟