کریمی: انگلیس قدرت خاصی محسوب نمی‌شود/ ای کاش با تیم‌های بزرگتری همگروه می‌شدیم!

به گزارش رکنا، علی کریمی هافبک سابق تیم ملی ایران که سابقه بازی در جام جهانی را دارد در مورد این مسابقات گفت: 32 تیم به جام جهانی می‌آیند و اکثرا 190 یا 195 کشور برای شرکت در آن رقابت می‌کنند؛ حال همه کشورها حضور ندارند چون بعضی از آن‌ها عضو فیفا نیستند. مطمئنا این کشورها بسیار زحمت کشیدند و با برنامه‌ ریزی به مسابقات می‌آیند و همه آنها خودشان را برای جام جهانی آماده می‌کنند.

کریمی ادامه داد: همان طور که همه مردم عزیز کشورمان و فوتبال‌دوستان می‌دانند و طبق چیزی که من برداشت کردم همگی از این قرعه خوشحال هستند ولی من دوست داشتم گروه‌ ما قوی‌تر باشد چون ما شرایط و سعادت بازی‌های تدارکاتی خوب با تیم‌های بزرگ دنیا را نداریم و طبیعتا این اتفاق در جام جهانی می‌توانست بیفتد که این بار تیم سخت گروه ما فقط انگلیس است.

هافبک تکنیکی سابق پرسپولیس و تیم ملی در مورد انگلیس اضافه کرد: به نظر من انگلیس در مقایسه با دیگر قدرت‌های فوتبال جهان قدرت خاصی محسوب نمی‌شود! شخصا دوست داشتم تیم‌های بهتر و بزرگتری با ما همگروه بودند چون نکته مثبت آن برای ما این است که بلافاصله بعد از جام جهانی جام ملت‌های آسیا را داریم و می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی باشد که تیم ملی برای جام ملت‌ها آماده شود.

این پیشکسوت در پایان گفت: امیدوارم با برنامه ریزی و بازی‌های تدارکاتی خوب که امیدوارم این اتفاق بیفتد، تیم ملی ایران با آمادگی کامل در جام جهانی حضور پیدا کند و بازی‌های خوبی را انجام دهد و فارغ از نتیجه‌ای که به دست می‌آید تمام مردم ایران خوشحال شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 774890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟