صحبت‌های احساسی آرائوخو پس از تمدیدقرارداد با بارسلونا

به گزارش رکنا، رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا که تا تابستان 2023 با این باشگاه قرارداد داشت، قراردادش را به مدت سه فصل دیگر و تا ژوئن 2026 تمدید می‌کند. بند فسخ قرارداد آرائوخو با بارسلونا، یک میلیارد یورو است. مراسم امضای قرارداد روز جمعه ساعت 16:00به وقت تهران برگزار می‌شود.

آرائوخو پس از امضای قرارداد همراه با خوان لاپورتا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و درباره این اتفاق گفت: من بسیار خوشحالم که می‌توانم سال‌های بیشتری اینجا بمانم، من واقعا از کار کردن در اینجا لذت می‌برم و خداراشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد. همچنین می‌خواهم از خانواده، باشگاه و همکارانم تشکر کنم. همچنین از کادر فنی تشکر می‌کنم که از زمان حضورم در تیم همیشه به من لطف کمک کرده‌اند.

وی افزود: ماندن در بارسا و شرکت در ۷۵ بازی افتخار بزرگی برای من است و امیدوارم بتوانم سال‌های سال آینده کارم را به بهترین نحو انجام بدهم. زمانی که جمعیت من را تشویق می‌کردند، لحظه‌‌ای عالی بود. یادم می‌آید، وقتی رسیدم اولین بار وقتی که جمعیت برای لوئیس سوارز شعار می‌دادند شگفت‌ زده شدم و باورم نمی‌شد که آنها نام من را هم شعار بدهند، این یک پشتیبانی عالی است که باعث می‌شود کار را بهتر انجام بدهید. امیدوارم به عناوین زیادی برسیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 774626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟