ترائوره: تجربه متفاوتی داشتم اما ذات بارسایی‌ام را از دست ندادم

به گزارش رکنا ورزشی، با کنفرانس مطبوعاتی آداما ترائوره همراه شما هستیم و این کنفرانس به صورت مشترک با خوان لاپورتا و مدیران ورزشی باشگاه برگزار شد و او در مورد برخی مسائل این صحبت‌ها را مطرح کرد.

*آداما درباره بازی با اتلتیکو فکر می‌کند:

از رئیس برای تحقق این رویا متشکرم و از دوستان، خانواده و تمام کسانی که در این 7 سال دوری ( از بارسلونا ) من را همراهی کردند ( متشکرم ). او ( لاپورتا ) هرکاری برای رضایت کاتالان‌ها می‌کند. امیدوارم یکشنبه بتوانم تمام استعدادم را در زمین نشان دهم.

*بازگشت به بارسلونا:

از نظر جسمانی، تجربه و بازی در لیگ انگلیس همه چیزها متفاوت با بازی در اسپانیا است اما من هرگز ذات بارسایی‌ام را از دست ندادم و از بازگشت و اینکه می‌توانم زیر نظر ژاوی کار کنم بسیار خوشحالم.

*وضعیت بارسلونا:

همیشه بارسلونا را دنبال می‌کردم. فکر می‌کنم همانطور که رئیس گفته در حال رشد هستیم و می‌خواهم تا جای ممکن کمک کنم و خودم نیز رشد کنم.

*ژاوی؟

ژاوی از من چیزی را می‌خواهد که از هر وینگری توقع دارد و او گفت استعدادم را نشان دهم. اینکه هرچیزی که می‌توانم هم در حمله و هم دفاع ارائه دهم و سعی کنم در تک به تک با مدافعان آنها را شکست دهم. همیشه رقابتی باشم و همیشه برای پیروزی به زمین بروم.

*بازی کردن:

تصمیم با مربی است. من به تمرین می‌روم و با تمام وجود کار می‌کنم اما این ژاوی است که باید از بین من و سایر هم تیمی‌ها انتخاب کند.

*خاطره‌ای از ژاوی:

ژاوی اسطوره باشگاه است. می‌توانم از اولین بازی که انجام دادم و اینکه چگونه جای پایش را دنبال می‌کردم حرف بزنم. او مانند پویول، اینیستا و بوسکتس یا جوردی آلبا یک الگو بوده است و آنها راه را به ما نشان داده‌اند.

*بازگشت به نیوکمپ:

همیشه حضور در نیوکمپ احساسی خاص است. در صورت نیاز تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم.

*احساس شما از بازگشت به خانه:

از بازگشت به خانه بسیار خوشحالم زیرا 11 سال را در اینجا سپری کردم و می‌خواهم هواداران را شاد کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 769432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟