اکبری:جدال با سپاهان مهم‌ترین بازی فصل استقلال است/ آسیا از نبود سرخابی ها ضرر کرد

یدالله اکبری پیشکسوت استقلال در گفت‌ و گو با رکنا، در رابطه از سرگیری مسابقات لیگ برتر گفت: جدال مقابل سپاهان در اصفهان بازی سختی خواهد بود و زرد پوشان اصفهانی با آمادگی کامل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ایران برمیگردند.

download

بازی با سپاهان مهمترین بازی فصل استقلال خواهد بود

وی در ادامه افزود: اگر استقلال این بازی را با برتری پشت سر بگذارد قهرمانی دور از دسترس نیست و بازی مقابل شاگردان نویدکیا مهم‌ترین بازی فصل استقلال خواهد بود.

وی ادامه داد: فوتبال قابل پیشبینی نیست اما اگر استقلال با دست پر از زمین خارج شود بالای ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی می‌کند.

صعود سپاهان دور از دسترس نیست

وی در ادامه درباره عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر دو نماینده ایران تا به حال عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشته‌اند. شاگردان جواد نکونام صعودشان را به مرحله قطعی کرده‌اند و فکر می‌کنم اگر سپاهان در بازی آخر امتیاز کامل را کسب کند صعود شاگردان نویدکیا دور از دسترس نیست.

استقلال و پرسپولیس

عدم حضور استفلال و پرسپولیس در آسیا ضربه بزرگی به پیکره فوتبال وارد کرد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عدم حضور استقلال و پرسپولیس ضربه بزرگی به پیکره فوتبال ایران وارد کرد حتی آسیا هم از نبود سرخابی ها در لیگ قهرمانان ضرر کرد.

لیاقت تیم ملی فوتبال جدال با بهترین تیم‌های دنیاست

وی در خصوص بازی‌های آینده تیم ملی برای آماده سازی جام جهانی گفت: لیاقت تیم ایران جدال با بهترین تیم‌های دنیا است. هر اندازه تجربه بازی مقابل کشورهای بزرگ را داشته باشیم، ملی‌پوشان برای جدال با انگلیس و آمریکا از آمادگی بیشتری برخوردار می‌شوند.

وی درپایان خاطرنشان کرد:تیم ملی بهتر است از سه فیفا دی باقی مانده یک بازی با یکی از تیم‌های بزرگ دنیا برگزار کند. دو بازی دیگر  هم با تیم‌هایی که سبک بازی مشابه با کشورهای هم‌گروه ایران دارند، باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 774216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟