رقابت سپاهان و استقلال برای لژیونر جوان

هدایت سپاهان به عهده محرم نویدکیا است. سپاهان با 25 امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد. سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مهمان آلومینیوم اراک است. سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، «محمد محبی» که در 2 فصل گذشته در سپاهان اصفهان به میدان می‌‌رفت در روز دوم شهریور ماه سال جاری به صورت رسمی به سانتاکلارای پرتغال پیوست.

این بازیکن که در شاهین بوشهر به فوتبال ایران معرفی شد در ازای انتقال «شهریار مغانلو» توسط سپاهان با باشگاه پرتغالی مورد معاوضه قرار گرفت. تا قراردادش را تا پایان فصل 24-2023 با سانتاکلارا امضا کند.

محبی که از زمان حضورش در سانتاکلارا فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشته است بنابراین نتوانسته عملکرد موفقی در این تیم پرتغالی داشته باشد. این درحالی است که او حتی در زمان حضور ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می‌‌شد. با این اوصاف محبی رفته رفته عملاً از سطح اول فوتبال دور شده است.

گرچه شنیده می‌شد، که این بازیکن مورد توجه «فرهاد مجیدی» قرار دارد. اما آخرین بررسی‌های خبرنگار رکنا نشان می‌دهد که سپاهان نیز خواهان جذب دوباره این مهاجم 23 ساله است. قصد دارد که محبی را در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به لیگ ایران بازگرداند.

لازم به ذکر است که در جذب این وینگر هر 2 باشگاه با مانع بزرگی رو‌به‌رو هستند، که آن هم پرداخت مبلغ بالای رضایت‌نامه محبی است. با تمام این‌ها باید ببینیم در نهایت این وینگر با کدام یک از 2 تیم به توافق خواهد رسید. البته این احتمال هم وجود دارد که سپاهان به صورت قرضی محبی را به لیگ برتر بازگرداند. 

کدخبر: 762891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟