آمار نگران کننده مهاجم ازبکستانی پرسپولیس/ کبریت بی‌خطری به نام تمیروف

به گزارش رکنا، کادر فنی پرسپولیس با آمال و آرزوی بسیار دست به جیب شد و " شرزود تمیروف " مهاجم ازبکستانی را جذب کرد، به این امید که وی جان تازه‌ای به خط حمله قرمزها ببخشد، اما بر خلاف انتظار او نتوانست انتظار یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس را اجابت کند.

او نه تنها در این تیم بلکه در تیم ملی ازبکستان نیز بیلان ناامید کننده ای داشته، به همین سبب در بیشتر بازی ها در نیمکت تیم ملی این کشور نشسته است.

حتی در بازی دوستانه ازبکستان و ژاپن به تیم ملی دعوت شد اما به میدان نیامد و کادر فنی ترجیح داد تمیروف را تا در نیمکت میخکوب کند.

نکته جالب توجه اینکه این مهاجم پیشتر در پاختاکور 8 گل بثمر رساند که چهار گل آن مربوط به دیدار با " ترمز سورخون" بود. تیم ناتوانی که پاختاکور در دوبازی رفت و برگشت 9  بار دروازه اش را فتح کرد.

 عملکرد نگران کننده او در پرسپولیس هم به دفعات به تصویر درآمده، حتی در بازی‌های دوستانه نیز دروازه رقبا از سوی مهاجم ازبک با خطر جدی مواجه نشده است.

آمار به خوبی نشان می دهد که شرزود هم در کشورش و هم در ارتش سرخ، کبریت بی‌خطر بوده که تداوم آن بی‌گمان قرمزها را بیش از پیش در پیله اضطراب فرو خواهد برد.

پرسپولیس پس از ناکامی در سوپر جام و جام حذفی، اکنون بر این باور است تا شاید در ادامه لیگ برتر بتواند جبران مافات کند و پوئن های  لازم را جمع آوری کند ولی اینکه آیا تمیروف بازهم در خط آتش ناکارا خواهد بود یا نه، باید صبر پیشه کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 773782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟