نکات جالب آماری از شکست منچستر مقابل آرسنال

به گزارش رکنا، در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش منچستریونایتد در ورزشگاه «امارات» به مصاف آرسنال رفت و در نهایت با شکست 3 بر یک روبه‌رو شد. در این مسابقه برای آرسنال نونو تاوارز 3 ،‌ بوکایو ساکا 32 (پنالتی) و گرانیت ژاکا 70 گلزنی کردند و تنها گل منچستریونایتد را کریستیانو رونالدو 34 به ثمر رساند.

بوکایو ساکا با ۲۰ سال و ۲۳۰ روز جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که در بازی‌های متوالی موفق به گل کردن پنالتی‌های خود شده.

کریستیانو رونالدو تک گل مهمان را به ثمر رساند و اکنون چهارمین بازیکنی است که ۱۰۰+ گل در لیگ برتر برای منچستریونایتد به ثمر رسانده؛ (مثل رایان گیگز، پل اسکولز، وین رونی) - از فصل ۲۰۰۳/۰۴ نیز او یکی از چهار بازیکنی است که در دو لیگ از پنج لیگ معتبر اروپا (لالیگا، لیگ برتر)، به همراه ادینسون کاوانی (لیگ ۱، سری‌آ)، گونزالو هیگواین (لالیگا، سری‌آ) و زلاتان ابراهیموویچ (لیگ ۱، سری‌آ) ۱۰۰+ گل به ثمر می‌رساند.

‌با شلیک تماشایی کاپیتان توپچی‌ها نیز عملن بازی برای مهمان از دست رفت. حالا هیچ بازیکنی به اندازه گرانیت ژاکا (۳ - هم تراز با استیون جرارد، لس فردیناند و کوین فیلیپس) از بیرون محوطه جریمه در لیگ برتر به منچستریونایتد گل نزده است!

‌منچستریونایتد با شرایط فعلی‌اش دیگر بعید است که بتواند سهمیه UCL بگیرد. همچنین براى اولین بار از سال ١٩٨٠، این تیم ۴ بازى متوالى خارج از خانه لیگ را واگذار کرد!

انتهای پیام/

کدخبر: 773534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟