قرارداد هفت بازیکن استقلال در پایان فصل به اتمام می‌رسد/ مهدی‌پور و سیلوا در اولویت تمدیدی‌ها

به گزارش رکنا، با نزدیک شدن لیگ برتر به ایستگاه پایانی تنور نقل و انتقالات و گمانه زنی‌ها درخصوص لیست استقلال در روزهای گذشته در فضای مجازی شروع شده است.

7 بازیکن استقلال که در انتهای فصل قراردادشان به پایان می‌رسد. عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور بازیکنانی هستند که با اتمام فصل، بازیکن آزاد هستند. محمدحسین مرادمند نیز که مشمول خدمت سربازی شده است در صورتی که در استقلال می‌ماند، قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسید.

اعلام لیست نقل و انتقالاتی استقلال پس از پایان لیگ‌برتر

در حال حاضر فرهاد مجیدی استراتژی نیم فصل لیگ بیست و یکم را پیش گرفته و قصد دارد تا مشخص شدن تکلیف قهرمانی صحبتی از لیست مازاد به میان نیاید.

دو بازیکن در اولویت تمدیدی‌ها

نکته جالب در قرارداد مهدی مهدی‌پور اینجاست که پیش از این اعلام شده بود وی با قراردادی سه ساله به جمع آپوشان پیوسته اما حالا مشخص شده قرارداد این بازیکن دو ساله است و به همین جهت مجیدی از مدیران استقلال درخواست کرده تا هرطور شده قرارداد این بازیکن را تمدید کنند.

همچنین رافائل سیلوا مدافع برزیلی که قراردادش رو به پایان است پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد با آبی‌پوشان نداده است و احتمالا مدافع مورد علاقه مجیدی در پایان فصل مذاکرات جدی خود را با مسئولان باشگاه از سر میگیرد.

شایان ذکر است در خصوص تمدید قرارداد یا جدایی سایر بازیکنان قرار است در پایان فصل تصمیم گیری شود.

 

کدخبر: 773460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟