متقاعد شدن راشفورد برای ماندن در منچستریونایتد

به گزارش رکنا، مارکوس راشفورد پس از تصمیم باشگاه برای انتصاب اریک تن‌هاگ به عنوان سرمربی بعدی، تصمیم گرفت در منچستریونایتد بماند. تن‌هاگ پس از توافق با قراردادی سه ساله در اولدترافورد، در ماه ژوئن جایگزین سرمربی موقت رالف رانگنیک خواهد شد.

ورود قریب الوقوع او، رشفورد را متقاعد کرده است که فصل آینده در یونایتد حضور داشته باشد، به این امید که مرد هلندی بتواند دوران پرافتخار راشفورد را در منچستر احیا کند. رشفورد به سران باشگاه گفته است که اکنون می‌خواهد زیر نظر تن‌هاگ در آینده حضور داشته باشد و انتظار می‌رود که مذاکراتی را در مورد یک قرارداد جدید و بهبود یافته آغاز کند تا او همچنان در اولدترافورد بماند.

این خبر بزرگی برای یونایتد است، زیرا آنها می‌ترسیدند راشفورد در تابستان امسال پس از تحمل سخت‌ترین دوران حرفه‌ای خود از سال 2016 تاکنون این تیم را ترک کند. این ستاره انگلیسی در 30 بازی تنها 5 گل به ثمر رسانده است.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که رشفورد می‌تواند در تابستان امسال برای یک چالش جدید از یونایتد خارج شود و در صورت در دسترس بودن او، آرسنال، پاری سن‌ژرمن و بارسلونا همگی علاقه‌مند هستند. با این حال، قابل درک است که رشفورد از انتصاب تن‌هاگ راضی و مشتاق است زیر نظر این مرد هلندی کار کند.

از طرف دیگر گرت ساوتگیت حاضر نیست از رشفورد چشم‌پوشی کند؛ او قرار است در ماه ژوئن به منچستر سفر کند تا با مارکوس یک ملاقات خصوصی داشته باشد و سعی کند بفهمد که او از چه مشکلی رنج می‌برد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 773380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟