حلالی: روی اشتباهات فردی بازیکنان به آلومینیوم باختیم/ بهتر است انصاری‌فرد درباره وقایع اخیر توضیح دهد

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با رکنا درخصوص شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت:  پرسپولیس در نیم فصل دوم چهره بهتری در مقام مقایسه با نیم فصل نخست داشت و در ابعاد روحی و روانی بخوبی به پیش میرفت، اما اتفاقات دربی تیم را به حاشیه برد و به صورت ناخواسته هم کادرفنی و هم بازیکنان عصبی شدند، البته باید اذعان داشت اگر خویشتن داری می کردند، نتایج بهتری کسب می شد.

 

وی افزود : این چالش باعث شد تا تیر پرسپولیس در جام حذفی نیز به سنگ بخورد، در حالیکه اگر بازیکنان بلوغ روحی و روانی داشتند بطور قطع می توانستند در این رقابت‌ها جبران مافات کرده و هواداران را خشنود کنند. در بازی با آلومینیوم اراک، اشتباهات فردی به کرات دیده شد که این نقطه تاریک نشات گرفته از همان حاشیه ها بود و موجب شد تیم حریف بخوبی از ضعف های تیم پرسپولیس استفاده کند و به برتری برسد.

باید با تمرکز به فکر بازی‌های پیش رو باشیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با این حال معتقدم اگر پرسپولیس در بازیهای باقیمانده با اعتماد بنفس بیشتر و تمرکز بالا نمایش دهد و به حاشیه ها توجهی نکند، می تواند نتبج مطلوبی بگیرد. هم کادر فنی و هم بازیکنان باید بدون توجه به عملکرد دیگر حریفان، فقط در اندیشه کسب امتیازات باشند.

جریمه‌های بازیکنان خارجی کمرشکن است

حلالی ضمن ابراز تاسف از بدهی های سنگین به بازیکنان خارجی گفت: واقعا جریمه های سنگین کمر شکن است و هر مدیری که مسبب این اتفاقات تلخ است باید پاسخگو باشد. استخدام بازیکن خوب خارجی مفید است منوط به اینکه به باشگاه ضربه اقتصادی وارد نکند،  متاسفانه عدم پرداخت بدهی از سوی مدیریت به آنها باعث این ندانم کاری می شود که تاوانش را باشگاه باید بپردازد. امیدوارم این مشکل برای همیشه رفع شود و جذب نفرات خارجی بر اساس قواعد اصولی صورت گیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 772934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟