مسی بازی با موناکو را از دست داد

به گزارش رکنا ورزشی، پاری سن ژرمن چهارشنبه هفته جاری در هفته سی و سوم لوشامپیونه در زمین آنژه به میدان خواهد رفت و این تیم می‌تواند پس از کنار گذاشته شدن از بقیه مسابقاتی که در آن شرکت کرده است، قهرمانی زودهنگام را تجربه کند.

البته جزئیاتی که در ساعات قبل از آن بازی منتشر شد، مربوط به چهره لیونل مسی است که به دلیل مصدومیت این رویداد را از دست خواهد داد زیرا لئو مسی همچنان تحت درمان برای التهاب تاندون آشیل چپ است. در گزارش پزشکی باشگاه فرانسوی آمده است که تا 48 ساعت دیگر نکته جدیدی از میزان مصدومیت این فوق ستاره اعلام خواهد شد. در آنجا همچنین مشخص شد که مارکو وراتی (کوفتگی در زانوی چپ) و پرسنل کیمپمبه (درد در زانوی راست) نیز بازی را از روی سکوها تماشا خواهند کرد.

به این اسامی باید آندر هررا، لایوین کورزاوا، جولیان دراکسلر، عبدو دیالو و لئاندرو پاردس آرژانتینی را اضافه کرد که هنوز در موقعیتی نیستند که به میدان بروند. 

همچنین مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: همچنین زمان آن فرا رسیده است تا بازیکنانی که به طور منظم بازی نمی‌کنند و همچنین جوانان در لیست حضور داشته باشند تا برای آینده باشگاه تجربه کسب کنند.

لئو در 21 بازی از 32 بازی که پاری سن ژرمن تا به حال در لیگ 1 انجام داده بود حضور داشت: او آمار 3 گل و 13 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است موردی که او را به عنوان یکی از بازیکنانی که بیشترین پاس گل را در تورنمنت به همراه کیلیان امباپه داده است. لازم به ذکر است آخرین غیبت او در روز بیست و نهم اسفند ماه گذشته در حالی به ثبت رسید که او به دلیل بیماری آنفولانزا در مقابل موناکو غایب بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 772460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟