آرزوی پاتو برای بازگشت دوباره به میلان

به گزارش رکنا ورزشی، پاتو مهاجم سابق میلان در اورلاندو خوشحال است اما اذعان دارد که پائولو مالدینی می‌داند که او برای بازگشت به سن سیرو "آماده" است.

مهاجم برزیلی تا دسامبر 2022 با اورلاندو سیتی قرارداد دارد اما آرزوی بازگشت به باشگاه سابق خود را دارد. پاتو در ژانویه 2008 به میلان پیوست و در 150 بازی 63 گل برای این تیم به ثمر رساند.

علی‌رغم شروعی قوی و امیدوارکننده، دوران او در میلان در سال‌هایی که این بازیکن برزیلی، روسونری را در سال 2013 ترک کرد و به کورینتیانس پیوست، سیر نزولی داشت. 

مهاجم برزیلی به لاگاتزتا دلو اسپورت گفت: «از پدر و مادرم می‌خواهم که در میلان با من بمانند. زیرا باشگاه تمام توانش را به من داد، من عاشق میلان هستم، اما در لحظات سخت تنها بودم. وقتی رسیدم خیلی جوان بودم. پدر و مادرم مدتی را با من گذراندند، اما سپس به برزیل بازگشتند. اگر آنها با من بودند، حمایت بیشتری دریافت می‌کردم.»

وی گفت: در اورلاندو احساس خوبی دارم و با اینجا قرارداد دارم، اما مالدینی می داند که آماده بازگشت هستم. اکنون من بالغ‌تر هستم، نگرش متفاوتی نسبت به فوتبال دارم و می‌توانم برای بازیکنان جوان مفیدتر باشم. دلم برای ایتالیا و ایتالیایی‌ها تنگ شده است. من همیشه به همسرم می‌گویم: «یک روز تو را به ایتالیا می‌آورم و می‌فهمی چه می‌گویم». برای من، میلان یک شهر اساسی بود. من چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و دلم برای همه چیز در مورد میلان تنگ شده است. دوست دارم به باشگاه برگردم. به هر حال، بازیکنان زیادی در یک سن خاص در سری آ وجود دارند.

روسونری امشب در بازی برگشت نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا به مصاف اینتر می‌رود. او انتظار چه بازی را دارد، گفت: این یک مشکل است و میلان نمی‌تواند اشتباه کند. آنها می‌توانند عنوان قهرمانی را کسب کنند و شکست دادن رقبای خود در کوپا ایتالیا به آنها انگیزه بیشتری می‌دهد. اولیویه ژیرو قوی است، رافائل لئو باید حرکات درست را انجام دهد. بازی باز خواهد بود، همیشه مقابل اینتر همینطور است. من در تیمی پر از قهرمان بازی کردم. این تیم میلان در حال پیشرفت است و آینده درخشانی دارد زیرا مدیران به خوبی تیم را می‌سازند.

میلان با اختلاف دو امتیازی نسبت به اینتر صدرنشین جدول سری آ است، اما شاگردان سیمونه اینزاگی یک بازی پیش‌رو دارند. پاتو در دوران حضورش در میلان یک قهرمانی سری آ و یک سوپرکاپ ایتالیا را به دست آورد. او در 27 بازی با تیم ملی برزیل 10 گل زده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 772405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟