پیکه: هرکاری که کردم قانونی بوده است/ به خودم افتخار می کنم

به گزارش رکنا ورزشی، روز گذشته بود که سایت ال کانفید شنال در خبری عجیب مدعی شد، جرارد پیکه متهم به فساد مالی با روبیالس است و او رئیس فدراسیون اسپانیا عربستان را تحت فشار قرار داد تا 24 میلیون یورو پورسانت به پیکه برای بازی سوپرجام در عربستان بپردازد.

شب گذشته پیکه در صفحه مجازی خود در توئیتر تاکید کرد بعد از بازی با کادیز درباره این مسئله شفاف‌سازی خواهد کرد و اکنون او در پاسخ به این اتهامات گفت: هر کاری که انجام داده‌ایم قانونی است، من اکنون صورتم را نشان می‌دهم زیرا چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. من به کاری که انجام می‌دهم و به خودم افتخار می‌کنم.

این یک فایل صوتی است که از متن خارج شده است. من فقط به رئیس فدراسیون کمک می‌کنم تا فرمولی منطقی داشته باشد. سعی می‌کنم به او کمک کنم. این ربطی به مسائل تجاری ورزشی ندارد. من فقط پیشنهادی برای RFEF ارائه کردم. قبل از تغییر فرمت 120000 یورو می‌گرفت و اکنون این مبلغ 40 میلیون است. ما در مورد یک موضوع قانونی صحبت می‌کنیم. می‌توانیم در مورد اخلاقی بودن این عمل بحث کنیم، اما تنها مورد غیرقانونی در این مورد لو رفتن فایل‌های صوتی است. در سال 2019 وجود کمیسیون برای Kosmos قبلاً مشخص بود.

وی افزود: من مشکلی برای توضیح دادن چیزها ندارم. Kosmos با UEFA، RFEF، لالیگا تجارت می‌کند... این یک تجارت برای همه است. تا جایی که به آندورا مربوط می‌شود، ما جایگاه خود را در این رده دریافت کردیم زیرا تنها باشگاهی بودیم که شرایط اقتصادی و سرزمینی را داشتیم. ما رسماً کمیسیون را مستقیماً از دولت عربستان سعودی جمع‌آوری می‌کنیم. در هیچ موردی از RFEF چیزی دریافت نمی‌کنیم: چهار میلیون یورو (10 درصد از 40 میلیون یورو توافق). فدراسیون.

مدافع تیم فوتبال بارسلونا گفت: من هر روز می‌جنگم تا احساس کنم برای مسابقه بهینه هستم. بیایید ببینیم که آیا روز پنجشنبه آماده هستم. نمی‌دانم آنها دنبال من می‌روند یا فدراسیون، اما آنچه مشخص است قصد بد فیلتر کردن غیرقانونی فایل‌های صوتی است. این به من چند سال دیگر فرصت می‌دهد. من فکر نمی‌کردم که همه این‌ها جنجال ایجاد کند. اینطور نیست که مخفیانه انجام شود: آنها تمام مراحلی را که لمس کردند طی کردند. توافقات زیادی وجود دارد که به طور علنی توضیح داده نمی‌شوند. در سال 2019 اخبار منتشر شد و مردم از آن مطلع شدند. من این هیاهو را درک نمی‌کنم. همه مراحل رعایت شد: در مجمع RFEF افرادی هستند که نماینده همه باشگاه‌ها هستند. من متقاعد نشده‌ام که یک کمپین وجود دارد، علیه من. من برای این موضوع عذرخواهی نمی‌کنم.

پیکه افزود: من با رئیس فدراسیون (لوئیس روبیالس) صحبت کردم زیرا او نگران بود. من به او گفتم که ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. من برای او دست خود را در آتش می‌گذارم، چون او هیچ کمیسیونی دریافت نکرده است. در مورد فایل‌های صوتی که وجود دارد من از پادشاه بازنشسته یاد می‌کنم زیرا او فکر می‌کرد می‌تواند از طریق تماس‌ها به ما کمک کند. ما پس از انتشار صوت‌ها اقدام قانونی خواهیم کرد.

این بازیکن در مورد روند تماس پیکه با روبیالس توضیح داد: ما ارتباطات بسیار خوبی در خاورمیانه داریم و مردم عربستان به ما گفتند که می‌خواهند مسابقات رسمی فوتبال را به کشورشان بیاورند. ما با آقای روبیالس صحبت کردیم تا ببینیم آیا آنها می‌توانند سوپرجام را از اسپانیا خارج کنند. ما همچنین پیشنهاد دادیم که قالب را تغییر دهیم. رییس فدراسیون این ایده را پسندید و من فکر می‌کنم که در گذشته، این یک موفقیت چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 772258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟