حسین زاده: مصدومیت ها عامل شکست ما بود / شاید قید بسکتبال را بزنم

حامد حسین زاده در گفت‌وگو بارکنا ورزشی، در خصوص تقابل تیم شیمیدر قم با شهرداری گرگان در چارچوب نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال که با صعود شهرداری همراه بود، تصریح کرد : بازی خوبی صورت گرفت ولی شرایط تیم ما بگونه ای بود که نتوانیم به هدف برسیم. بدبیاری ناشی از مصدومیت ها از جمله مواردی بود که شکست تیم شیمیدر را رقم زد. بنده با وجود توصیه کادر پزشکی، خلف وعده کردم و با عضله پاره به میدان آمدم ، همچنین سینا واحدی هم که از اردوی تیم ملی دچار مصدومیت بود در فرم عالی خودش قرار نداشت و امیر حسین آذری هم دچار آسیب‌دیدگی بود. با این حال در شرایطی که از حریف پیش بودیم اما یکسری عوامل منجر شد تا تیرمان به هدف نخورد.

حسبن زاده‌ افزود: در تیم ما یکسری بازیکنان جوان حضور دارند و چون بازی‌های نیمه‌نهایی سنگین بود نیاز به این بود آنها در مواقع حساس و بحرانی بازی مدیریت شوند اما این اتفاق خوب صورت نگرفت. باید بگویم تیم صددرصدی برای مصاف با شهرداری گرگان در اختیار نداشتیم به طوری که در بازی نخست، بازیکن خارجی ما مصدوم شد اگر چه از بازی‌های بعدی شرایطش بهتر شد اما برگ برنده تیم شیمیدر نبود .

ستاره ملی‌پوش شیمیدر قم گفت: فراز و نشیب داخل تیم ما زیاد بود و بخوبی نمی‌توانستیم گفته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنیم. به طور مثال در بازی نخست با وجود 14 اختلاف که حریف جلو بودیم در نهایت شکست خوردیم. بازی دوم در اورتایم باختیم و بازی چهارم هم توپ و میدان دست ما بود اما چون تیم حریف بازیکنان خود را کامل در اختیار داشت به لطف تجربه بیشتر  نتیجه بازی را به نفع خود رقم زد.

حسین‌زاده در پایان اوضاع بسکتبال را نامتعارف خواند و درباره برنامه خود در فصل آینده اظهار داشت  :  شاید دیگر بازی نکنم زیرا جو بسکتبال به نحوی نیست تا انگیزه ای برای فعالیت مجدد داشته باشم. البته هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام اما به احتمال زیاد از بسکتبال جدا خواهم شد تا زندگی خودم را در آیتم دیگری ادامه دهم. احساس می‌کنم جو ناسالمی در بسکتبال ایجاد شده و این با اخلاق و خصلت بنده همخوانی ندارد.  

انتهای پیام/

کدخبر: 772247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟