بازیکن آمریکایی به ترکیب تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزوده می‌شود

حمیدرضا کلاسنگیانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در حاشیه مراسم رونمایی از لباس تیم شهرداری اظهار داشت: قرار ما این بود که 3 بازیکن داخلی و خوب به تیم اضافه کنیم و بقیه از بازیکنان بومی باشند و رایزنی‌های فراوانی در این زمینه انجام شد.

وی افزود: متاسفانه 3 بازیکن ملی‌پوش در حال پیوستن به تیم شهرداری بودند که با توجه به کنسل شدن پرواز آنها به گرگان و سفر آنان به همراه تیم پتروشیمی بندرامام به مسابقات آسیایی و پیشنهاد چند میلیاردی تیم پتروشیمی به آنان سبب شد که این بازیکنان را از دست بدهیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: با موافقت شهردار گرگان قرار شد به جای آن افراد 2 بازیکن خارجی را برای تیم جذب کنیم که یک بازیکن آمریکایی گاردراس تاکنون قطعی شده و قرارداد بسته‌ایم.

کلاسنگیانی گفت: کارهای ویزای این بازیکن 28 ساله که سابقه بازی در یورولیگ را دارد در حال انجام است و به احتمال فراوان از هفته دوم لیگ از وی می‌توانیم استفاده کنیم.

وی افزود: در کنار آن بازیکنان خوب داخلی مانند رامین سهراب‌نژاد، عدنان دورقی، امیر صدیقی، مسعود سلیمانی و سامان طاهرپور را به همراه 10 بازیکن بومی را در اختیار داریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اختصاص 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای تیم شهرداری گرگان گفت: این میزان اعتبار برای ابتدای فصل خوب بود اما با این افزایش قیمت‌ها و ارز این میزان اعتبار کافی نیست و باید مدیریت بودجه می‌کردیم و تصمیم گرفتیم به جای بازیکنان 700 تا 750 میلیونی ملی‌پوش داخلی از بایکنان خارجی خوب با 400 میلیون تومان قراردارد استفاده کنیم.

وی با انتقاد از نظرسنجی فدراسیون بسکتبال درباره پرطرفدارترین تیم بسکتبال کشور در فضای مجازی گفت: ما در زمین مسابقه ثابت کرده‌ایم که گرگان پرهوادارترین شهر بسکتبال در کشور بوده و هست.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟