حضور پوچتینو باعث جدایی رونالدو از شیاطین سرخ؟

به گزارش رکنا ورزشی، دومین حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد قرار نیست برای هیچ کدام از طرفین با اتفاقات خوب همراه باشد و پیشنهاداتی وجود دارد که ستاره پرتغالی می‌خواهد باشگاه را برای آخرین بار به یک باشگاه بزرگ اروپایی ترک کند.

پاریسن ژرمن یکی از معدود مقاصد برای دارنده 5 توپ طلا است. در تابستان آینده  با مائوریسیو پوچتینو، یکی از گزینه‌های جابه‌جایی رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستر است. بنابراین احتمال انتقال رونالدو به پاریس وجود دارد.

این گمانه‌زنی‌ها پس از خروج یونایتد از جام حذفی در ضربات پنالتی به تیم چمپیونشیپ میدلزبورو تشدید شد به این معنی که رونالدو احتمالاً فصل را بدون هیچ جایزه‌ای به پایان می‌رساند. پاریسن ژرمن مدت‌هاست که از طرفداران این ملی‌پوش پرتغالی بوده و به نظر نمی‌رسد با وجود سن سال این بازیکن مشکلی برای جذب او داشته باشند.

غول‌های فرانسوی در گذشته برای جذب ستاره سابق رئال مادرید تلاش کرده‌اند، اما موفق نبوده‌اند، اما امیدوارند بتوانند رونالدو را جذب کنند تا در کنار لیونل مسی و نیمار در تلاش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. انتظار می‌رود کیلیان امباپه در پایان فصل تیم فرانسوی را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

همچنین حمایت فزاینده‌ای از سوی اتاق هیئت مدیره پاریسن ژرمن برای انتصاب زین الدین زیدان، سرمربی سابق مادریدی به جای مائوریسیو پوچتینو در صورت شکست در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

پوچتینو یکی از اهداف اصلی برای تصاحب صندلی داغ شیاطین سرخ پس از جدایی رالف رانگنیک است، بنابراین اگر این تصمیم گرفته شود، می‌تواند برای هر دو طرف اتفاق خوبی باشد. شیاطین سرخ چندین سال است که این سرمربی آرژانتینی را تحت تعقیب قرار داده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که آنها بالاخره آماده جذب او هستند.  

پاری سن ژرمن با 11 امتیاز اختلاف در صدر لیگ 1 و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، اما گزارش شده است که اگر پوچتینو در اروپا پیروز نشود، ممکن است از این تیم برود.

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، نام دیگری است که به منچستریونایتد پیوند خورده است، اما پوچتینو، که 18 ماه از قراردادش با PSG باقی مانده است، همچنان مورد علاقه شیاطین سرخ است.

انتهای پیام/

کدخبر: 770595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟