اتهام جنسی جدید برای رونالدو

به گزارش رکنا ورزشی، بر اساس گزارش‌ها، کریستیانو رونالدو سعی کرد از انتشار پرونده‌های پلیس مربوط به یک پرونده تجاوز جنسی علیه خود جلوگیری کند، دادگاه هفته آینده به آن رسیدگی خواهد کرد.

مهاجم منچستریونایتد و پرتغال به تجاوز به شهروند آمریکایی کاترین مایورگا در اتاقی در هتل در سال 2009 متهم شده است، هفته‌ها پیش از اینکه او با رئال مادرید قرارداد ببندد و به آنجا برود.

طبق گزارش میرر، رونالدو در تلاش است تا روزنامه نیویورک تایمز به اسنادی که در اختیار پلیس  لاس وگاس است دسترسی پیدا کند. این اتهام که رونالدو همیشه آن را رد کرده است، برای اولین بار در سال 2018 پس از تحقیقات مجله آلمانی اشپیگل و اطلاعات به دست آمده توسط وب سایت Football Leaks آشکار شد.

تیم حقوقی رونالدو استدلال می‌کند که این اطلاعات به طور غیرقانونی توسط Football Leaks به دست آمده و نقض امتیاز وکالت و مشتری بوده است.

وکلای خانم مایورا موافق هستند که این اطلاعات نباید منتشر شود تا زمانی که دادگاه در مورد نقض حقوق قانونی فوتبالیست اعلام کند، اما آنها معتقدند که اسناد باقی مانده که گفته می‌شود بیش از 400 است، باید در اختیار نیویورک تایمز قرار گیرد. کاترین مایورگا، مدل آمریکایی، مدعی شد که رونالدو در سال 2009 در اتاق هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده است، پس از آن که این زوج در یک شب بیرون از شهر ملاقات کردند.

به گزارش میرر، قاضی جنیفر آ دورسی در روز سه‌شنبه به استدلال‌های حقوقی هر دو طرف در دادگاه رسیدگی خواهد کرد و جلسه نهایی در مورد تلاش‌های رونالدو برای دور نگه داشتن پرونده‌ در تاریخ بعدی برنامه‌ریزی شده است. به گزارش میرر و اشپیگل، رونالدو 12 سال پیش با خانم مایورگا با مبلغ 375 هزار پوند به توافق رسید تا پرونده مختومه شود.

او سپس در سال 2018 پس از تشویق جنبش MeToo علیه سوء رفتار جنسی در پی اتهاماتی که علیه هاروی واینستین، تهیه کننده هالیوود و دیگر چهره‌های مشهور مطرح شد، به دنبال لغو توافق اولیه بود. او اکنون بیش از 56 میلیون پوند غرامت و هزینه می‌خواهد. رونالدو همیشه حفظ کرده است که روابطش با مایورگا توافقی بوده است. 

در سال 2018، رونالدو گفت: من قاطعانه اتهامات وارده به من را تکذیب می‌کنم. 

این در حالی است که دوست دختر رونالدو، مدل 26 ساله اسپانیایی جورجینا رودریگز نیز در مقابل این ادعاها کنار او ایستاده است. 

انتهای پیام/

کدخبر: 770561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟