موضع باشگاه میلان درباره وضعیت زلاتان پس از پایان قرارداد

به گزارش رکنا ورزشی، در جریان تساوی بدون گل هفته گذشته میلان و یوونتوس، زلاتان دچار مصدومیت جدیدی شد و این ستاره 40 ساله سخت کار می کند تا به میادین بازگردد. زلاتان امیدوار بود که به موقع برای دربی حساس و سرنوشت ساز امشب مقابل اینترمیلان آماده شود، اما مصدومیت مانع این اتفاق شد.

حتی این اتفاق باعث شد گاتزتا دلو اسپورت گزارش دهد که قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با میلان در پایان فصل به پایان می رسد و تصمیم گیری در مورد آینده این بازیکن و تمدید یک ساله قرارداد به شرایط زلاتان بستگی دارد. اگر انگیزه و شرایط بدنی زلاتان مانند فصل جاری باشد، میلان به طور خودکار به دنبال تمدید قرارداد او خواهد بود چرا که کادر فنی معتقد است زلاتان بخش مهمی از رختکن است. اما اگر ستاره 40 ساله سوئدی از فوتبال احساس خستگی و ناامیدی کند، راه دو طرف در تابستان از هم جدا می شود.

زلاتان در این فصل دچار مصدومیت های متعددی شده و بخشی از بازی های میلان را از دست داده است. در واقع، اگر ستاره پر ستاره بتواند تا پایان فصل آمادگی خود را حفظ کند و به موفقیت میلان کمک کند، در تمدید قرارداد با او تردیدی وجود نخواهد داشت. اما اگر مصدومیت دوباره عود کند، دوران حضور او در میلان به احتمال زیاد به پایان خواهد رسید.

در همین زمینه مالدینی مدیر اجرایی میلان پیش از بازی با اینتر در خصوص اینکه تمدید قرارداد زلاتان چه شرایطی دارد، گفت: گفت وگوی آزاد با ابراهیموویچ وجود دارد. اگر او حوصله ادامه دادن را نداشته باشد، اولین کسی است که می گوید "من متوقف می شوم". ایده او این است که ادامه دهد، زلاتان هرگز برای این تیم سربار نخواهد بود بلکه یک منبع خواهد بود.

 

کدخبر: 770408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟