بازنشستگی زود هنگام در انتظار زلاتان/ پرونده جانشینان ایبرا روی میلان

به گزارش رکنا ورزشی، زلاتان ابراهیموویچ با توجه به شرایط جسمانی و مصدومیت‌های مکرر به بازنشستگی یا ادامه همکاری با میلان فکر می‌کند. مدیران میلان نیز از شرایط جسمانی وی با خبر هستند.

باشگاه منتظر سیگنالی از سوی زلاتان ابراهیموویچ است تا قبل استراتژی نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو همه چیز بین میلان و زلاتان ابراهیموویچ مشخص شود.

طبق آنچه امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشته است، قهرمان سوئدی که تاکنون همیشه فرضیه بازنشستگی را رد می کرد، اکنون اولین کسی است که این سوال را از خود می پرسد. به خصوص پس از مصدومیت‌های ناگهانی و پشت سرهم. 

مالدینی و ماسارا دو مدیر باشگاه میلان قبل از آغاز گام نقل و انتقالاتی برای جذب جایگزین زلاتان منتشر شرایط جسمی مهاجم خود هستند. در صورت رسیدن به فرم ایده آل امکان تمدید قرارداد یکساله ایبرا وجود داردو در غیر این صورت قرارداد مهاجم سوئدی با میلان به پایان می رسد.

این رسانه ایتالیایی در ادامه اضافه کرد: می دانیم که ایبرا باید تصمیم بگیرد از فوتبال خداحافظی کند، البته میلان باید در جستجوی جایگزینی مناسب برای مهاجمش وارد بازار شود: در میان گزینه‌های مختلفی که گمانه‌زنی در خصوص جانشینان آینده ایبرا اعلام شده، نوآ لانگ (مهاجم بروژ) همچنین جاناتان دیوید دل در کنار اسون باتمن و رناتو سانچس(از لیل فرانسه) و الکساندر آیزاک از رئال سوسیداد به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

کدخبر: 768094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟