بریتویت: برگشته‌ام و آماده هستم/ قراردادهای جدید بسیار خوب هستند

به گزارش رکنا ورزشی، بارسلونا نزدیک به دو ماه است که یک بازی خانگی در نیوکمپ انجام نداده است و فردا مقابل اتلتیکومادرید پس از 50 روز بار دیگر در نیوکمپ به میدان خواهد رفت.

در این رابطه بریتویت مهاجم دانمارکی این تیم درباره بازی با اتلتیکومادرید گفت: من واقعاً منتظر این مسابقه هستم. آخرین دوره برای من بسیار سخت بود زیرا از روی سکوها مسابقات را تماشا می‌کردم اما اکنون برگشته‌ام و آماده هستم. ما در نیوکمپ مقابل چشمان هوادارانمان بازی خواهیم کرد و تنها هدف ما پیروزی است، نه تنها در این دیدار، بلکه در تمام دیدارهای آینده هم این رویه را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: ما دوباره با هواداران خود ملاقات خواهیم کرد و به آنها نشان خواهیم داد که یک تیم متحد هستیم. ما روحیه‌ی جنگی بارسلونا را نشان خواهیم داد. پنجاه روز غیبت (از نیوکمپ) برای بازیکنان سخت است و نه تنها برای ما، بلکه برای هواداران نیز همینطور است.

مهاجم بارسلونا در پایان گفت: فکر می‌کنم همه با اشتیاق و گرسنگی برای پیروزی در چنین مسابقه‌ی بزرگی حضور پیدا می‌کنند. قراردادهای جدید بسیار خوب هستند و روحیه رقابت را به ما می‌دهند زیرا کمک زیادی به ما خواهند کرد و برای تیم هم مفید هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 770133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟