اتفاق بد در انتظار دمبله

به گزارش رکنا ورزشی، دوشنبه گذشته پس از بسته شدن بازار زمستانی، عثمان دمبله همچنان در بارسلونا است. مدیریت ورزشی این باشگاه پس از عدم تمدید قرارداد بازیکن فرانسوی می‌خواست او از این تیم برود اما او هیچ یک از احتمالات خروجی را که در روزهای پایانی بازار به او پیشنهاد شده بود نپذیرفت.

تاتنهام و پاری سن ژرمن باشگاه‌هایی بودند که با آن‌ها مذاکراتی صورت گرفت. همانطور که سرمربی تیم لندنی، توماس توخل، دیروز اذعان کرد: ما آماده خریدهای جدید هستیم، اما هیچ تماسی با این بازیکن در زمستان وجود نداشت.

این مهاجم فرانسوی به دلیل شرایطی که داشت در دو بازی اخیر مقابل آلاوز و اتلتیک بیلبائو از ترکیب تیم بارسلونا خارج شد. اسپورت مدعی است که عثمان دمبله در دیدار با اتلتیکو مادرید بعدازظهر یکشنبه در نیوکمپ به احتمال زیاد هو می‌شود. بازی مقابل اتلتیکو اولین حضور این بازیکن فرانسوی در نیوکمپ از زمانی است که او در نهایت تصمیم به ترک باشگاه گرفته است. طبق همه شواهد، ژاوی تصمیم گرفته است تا زمانی که دمبله در بارسلونا باشد، از دمبله در تیم خود استفاده کند. از سویی این بازیکن فرانسوی تمام طول هفته را با بارسا تمرین کرده است.

این بازیکن 24 ساله در 11 بازی اول خود در این فصل تنها یک گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 770066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟