استقلال به دنبال تداوم صدرنشینی/ دوئل عنایتی و مجیدی در لیگ برتر

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده «فرهاد مجیدی» است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته شانزدهم مقابل هوادار تهران قرار می گیرد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال هوادار و استقلال از ساعت 17 امروز در بازی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این بازی پیش از این به خاطر شیوع کرونا در اردوی استقلال به تعویق افتاده بود. 

استقلال نیم فصل اول را با قهرمانی پشت سر گذاشت. مجیدی در نشست خبری پیش از این بازی اعلام کرد ترجیح می دهد اگر یک قهرمانی در کارش باشد، پاک باشد. 

استقلال در 5 مسابقه قبلی خود 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. تک تساوی استقلال در 13 دی ماه سال جاری مقابل آلومینیوم اراک بوده است. هنوز استقلال بازیکن جدیدی جذب نکرده، اما گفته می‌شود صالح حردانی از فولاد جدی‌ترین گزینه نقل و انتقالاتی این تیم باشد. گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی به خاطر شیوع کرونا دیرتر به ایران رسید. شاگردان مجیدی در حال حاضر با یک بازی کمتر و 35 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند.

در آن طرف زمین هوادار هم با هدایت رضا عنایتی برای اولین بار به لیگ برتر فوتبال رسیده است. رضا عنایتی در نیم فصل توانست بابک مرادی را به خدمت بگیرد. در حال حاضر هوادار با 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. عنایتی در 5 مسابقه قبلی 2 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب کرده است.

تقابل عنایتی و مجیدی در کسوت مربی می‌تواند جالب باشد. این بازی برای هر دو طرف سرشار از انگیزه است. باید دید جریان مسابقه به نفع کدام تیم پیش می‌رود؟

کدخبر: 769810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟