موج تغییرات در استقلال؟

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته شانزدهم مقابل هوادار تهران قرار می گیرد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل آغاز شده است و هر سرمربی لیگ برتری تلاش دارد که تیمش را برای نیم فصل دوم تقویت کند. 

از آنجا که استقلال در نیم فصل اول توانست صدرنشین باشد و عملاً از لیگ قهرمانان آسیا هم کنار رفت، انتظارات در ادامه مسیر از تیم مجیدی بیشتر و بیشتر می‌شود.

حالا کادرفنی استقلال قصد دارد در تیمش تغییراتی اعمال کند. این حق طبیعی مجیدی است چرا که او باید جوابگوی انتظارات هوادارانی باشد که سالهاست قهرمانی رقیب را به تماشا نشسته اند. 

مجیدی که تا کنون دو مرتبه در جام حذفی تا پای کسب جام پیش رفته؛ اما ناموفق بوده در خط میانی، هافبک چپ و دفاع راست قصد تقویت تیمش را دارد. 

اگر شرایط خوبی فراهم باشد چه بسا جانشین خوبی برای خط آتش تیم هم خریداری کند. 

علی کریمی، صالح حردانی از جمله گزینه هایی هستند که تا این لحظه مورد توجه استقلالی ها هستند. 

از طرف دیگر  احتمال خروج یک مدافع استقلال، آرمان رمضانی و آرش رضاوند هم وجود دارد. با این حال باید منتظر ماند و دید شرایط در عمل چطور پیش می‌رود.

کدخبر: 764440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟