نوری:  جایگاه کت و شلواری‌ها در زمین چمن نیست/ سیلی؟ هواداران استقلال نقد منطقی را انتخاب می‌کنند

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته شانزدهم مقابل هوادار تهران قرار می گیرد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، محمد نوری در خصوص ماجرای سیلی خوردن وزیر در ورزشگاه آزادی و نظر هواداران استقلال در این خصوص اظهار داشت: هر چند روابط عمومی وزارت ورزش این موضوع را تکذیب کرد؛ اما استقلالی‌ها سال‌ها طعم تبعیض را چشیدند؛ اما همواره انتقاد کردیم. اگر ایرادی هم باشد به هر حال باید منطقی عنوان شود. حمید سجادی باید قدرتمندانه تر وارد عرصه شود.

وی افزود:  با مدیریت چراغ خاموش نمی توان در ورزش جلو رفت. ما ایرادات زیادی در لیگ، فدراسیون ها و ورزش کشور داریم، انتظار از سجادی که وزیر ورزشی بوده، بیشتر است. متاسفانه در فوتبال ما با اینکه نام حرفه ای دارد و فقط پول های آنچنانی جابه جا می شود ساختار اصلا حرفه ای نیست. زیرساخت‌های ورزشی کشور مشکل دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر می خواهیم در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم، باید حرفه‌ای عمل کنیم. با مصاحبه مدیران و فقط حرف زدن و وعده دادن مشکلی از فوتبال کشور حل نمی شود. 

نوری در پاسخ به این سوال که آیا بعد از صعود تیمی مانند ایتالیا در دنیای حرفه ای فوتبال، مسئولان سیاسی به وسط زمین چمن می آیند و گزارش تلویزیونی برد را به حساب آنها واریز می کند، عنوان کرد:  متاسفانه ریشه این موضوع از ضعف فرهنگی و ورزشی ما است. باید به این موضوع توجه شود که جایگاه شادی مسئولین خارج از مستطیل سبز است و در فوتبال حرفه ای چنین اقدامی  درست نیست. 

کدخبر: 767608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟