بیانیه تند گل گهر علیه فدراسیون فوتبال

به گزارش رکنا ورزشی، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال روز گذشته (سه‌شنبه) رأی خود را درباره پرونده اریک بانیاما بازیکن گابنی گل‌‌گهر سیرجان صادر کرد که شکست این تیم مقابل استقلال، سپاهان و پیکان تأیید شد و تنها جریمه باشگاه گل‌گهر سیرجان از 700 میلیون به 50 میلیون تومان کاهش یافت.

باشگاه گل‌گهر درباره این رأی بیانیه‌ای صادر کرده که به شرح زیر است:

صفحه دیگری از بی‌عدالتی در فوتبال ایران ورق خورد. نمایشی مضحک از بی‌قانونی که این بار قرار بود قربانیِ آن باشگاه گل‌گهر سیرجان باشد. از همان روزی که باشگاه‌های شاکی پروسه گدایی امتیاز را شروع کردند، شما هم کمر همت را بستید تا زحمات بازیکنانِ گل‌گهر که در زمین مسابقه کسب امتیاز کرده بودند را در قالب بذل و بخشش، نثار تیم‌هایی کنید که در زمین بازی عاجز از نتیجه‌گیری بودند.

اگر در این پرونده جای شاکی عوض می‌شد، آیا باز هم جرأت داشتید، چنین رأی بی‌سابقه‌ای را صادر کنید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، پس کمی به عقب برگردید و به ماجراهای مشابه نگاهی بیندازید. همان یک ماجرای پاتوسی برای اثبات این بی‌عدالتی کافی است. چگونه در زمانی که استقلال در جایگاه متهم قرار داشت، مشکل پاتوسی به شکلی عجیب و معجزه‌آسا حل شد، اما این بار چون یک باشگاه مظلومِ شهرستانی را در جایگاه متهم قرار دادید، چشم بر همه موارد قبلی بستید و با توجیهات خنده‌دار، نه تنها حق گل‌گهر را که با برهم زدن یکپارچگی لیگ، حق سایر تیم‌ها را نیز تضییع کردید؟

انتهای پیام/

کدخبر: 769316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟