سانه: عصبانی بودم اما از خود و عملکردم/ امیدوار هستم امسال قهرمان اروپا شویم

به گزارش رکنا ورزشی، لروی سانه در فصل اخیر در شرایط مطلوبی قرار داد. این موضوع در شرایطی است که او فصل پیش در مقطعی با اعتراض هواداران بایرن مونیخ روبه رو بود. او در مصاحبه‌ای که با کیکر داشته است در خصوص مسائل مختلف به اظهار نظر پرداخته است.

*بایرن به سختی توانست 3 بر 2 اف.سی کلن را شکست دهد دیداری که البته در آن هوادارن حاضر در ورزشگاه با سوت‌های بلند به بازی سانه معترض بودند، جایی که او آماده ورود به زمین بود، سانه در مورد آن روز می‌گوید: 

در آن لحظه عصبانی بودم، اما از خود و عملکردم، نه از هوادارن. وقتی از خانه دور اغلب هو می‌شوید، که به من انگیزه بیشتری می‌دهد. می‌خواستم از فوتبال لذت ببرم، دوباره آن را درونی کردم. فقط‌ می‌خواستم دوباره بازی خود را ارائه دهم. آمادگی جسمانی و احساس خوبی داشتم، بنابراین دلسرد نشدم. من به خودم ایمان داشتم و نترسیدم.

*لیگ برتر از بوندسلیگا ارزشمندتر است؟

من چنین چیزی فکر نمی‌کنم، این طرز نگاه بی احترامی به بوندسلیگا، اسپانیا، ایتالیا خواهد بود. مهم نیست در کدام لیگ، قهرمانی همیشه خاص است

*در مورد غیر رقابتی بودن بوندسلیگا؟

از بیرون، شاید مردم بازی‌ها را در انگلیس کمی هیجان انگیزتر ببینند، حتی اگر منچسترسیتی 9 امتیاز اختلاف داشته باشد. اما ما فوتبال بازی می‌کنیم تا پیروز شویم. تا زمانی که عنوان قهرمانی را به دست نیاورده‌ایم فاصله و اختلاف امتیاز مهم نیست

*در مورد شرایط آمادگی خودت؟

فصل گذشته با کرونا و عوارض آسیب‌دیدگی کمی سخت بود. یک فصل طول کشید تا به شرایط مطلوب برسم. الان می‌توانم بگویم 100 درصد به  هماهنگی با بایرن رسیدم حالا می‌دانم به چه چیزی نیاز دارم و چه کاری باید انجام دهم.

*قهرمانی در چمپیونزلیگ

بزرگترین هدف برای باشگاه‌های بزرگ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. هنوز نتوانستم این عنوان را به دست آورم از این رو آنها در صدر اهداف من قرارداد. امیدوارم امسال فاتح آن باشیم.

چرا باشگاه سابق شما، من سیتی، علی‌رغم هزینه‌های کلان، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشد؟

خیلی چیزها به فرم روز در لیگ قهرمانان بستگی دارد. فوتبال جذاب به تنهایی کافی نیست. یک ضربه ایستگاهی ساده می‌تواند عامل شکست باشد. شما به شانس هم نیاز دارید.شرایط لیگ قهرمانان با لیگ تفاوت زیادی دارد

قهرمانی در جام اروپا  یا جام‌جهانی؟

هر دو عنوان هدف من هستند. شما واقعا نمی‌توانید آنها را با هم مقایسه کنید. بسیاری جام‌جهانی را مهم‌تر می‌دانند زیرا هر سال برگزار نمی‌شود.

کسب توپ طلا یک هدف است؟

می‌دانم چه کاری می‌توانم انجام دهم و هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارم. اما تحت فشار نیستم. سعی می‌کنم کار کنم، گل بزنم، خوب بازی کنم و عناوین را به دست آورم تا شانس به دست آوردن توپ طلا را داشته باشید. رویا به تنهایی برای موفقیت کافی نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 768352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟