صعود منچستر با گلزنی رونالدو/صدرنشینی بایرن زیر برف

به گزارش رکنا، در آغاز هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) 2 بازی در گروه‌های E  و F برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در گروه F تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه تیم ویارئال با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی که اولین بازی شیاطین سرخ پس از اخراج اولگنار سولسشایر از سرمربیگری این تیم بود، کریستیانو رونالدو در دقیقه 78 قفل دروازه‌ها را شکست و اولین گل را برای میهمان انگلیسی به ثمر رساند. جیدون سانچو هم در دقیقه 90 دومین گل بازی را برای منچستری‌ها به ثمر رساند تا یونایتد همچون بازی رفت دو تیم پیروز شود. با این نتیجه منچستریونایتد 10 امتیازی شد و به عنوان اولین تیم از این گروه صعود کرد.

در گروه E نیز بایرن مونیخ در خانه تیم دیناموکیف اوکراین با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 14 و کینگزلی کومان در دقیقه 42 گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند و گارماش در دقیقه 70 تنها گل تیم میزبان را زد.

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , لیگ قهرمانان اروپا , تیم فوتبال بایرن مونیخ ,

این پنجمین برد متوالی باواریایی‌ها بود که آنها را 15 امتیازی و صعودشان به عنوان تیم اول گروه را قطعی کرد. به این ترتیب شاگردان یولیان ناگلسمان در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی در سید اول قرار خواهند گرفت.

در ادامه بازی‌های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران 6 بازی دیگر برگزار می‌شود.

 

کدخبر: 743640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟