بنزما: من و امباپه فوتبال را شبیه هم می‌بینیم

به گزارش رکنا ورزشی، کریم بنزما و کیلیان امباپه رابطه بسیار خوبی با هم دارند و هر زمان که بتوانند از یکدیگر تمجید می‌کنند. اکنون این بازیکن رئال مادرید است که در مورد بازیکن پی اس جی صحبت کرده است. او این کار را در تله فوت انجام داده است که قسمت اول آن هفته گذشته پخش شد و اکنون هم قسمت دوم آن انتشار یافته است.

وی در این رابطه در خصوص خود و امباپه گفت: من و کیلیان فوتبال را به شیوه‌ای مشابه می‌بینیم، او با یک یا دو لمس بهترین کار را انجام می‌دهد. زمان‌هایی وجود دارد که او می‌تواند خیلی راحت عبور کند. مواقعی که شما باید شوت کنید، او شوت می‌کند. به همین دلیل است که او یکی از بهترین‌ها است.

وی توضیح داد: «من سعی می‌کنم داستانم را هم در تیم ملی فرانسه و هم در رئال مادرید بنویسم. الان بچه دارم، خانواده دارم. امروز من یک مرد هستم.

بنزما قهرمان "پرونده والبوئنا" بود که همین مسئله او را برای مدت طولانی از تیم فرانسه دور کرده بود، مهاجمی که با شروع انتخابی جام‌جهانی قطر امید به پیروزی با فرانسه را دوباره به دست آورده است، وی در این مورد گفت: این اتفاق لحظه هیجان‌انگیزی بود.

بنزما متقاعد شده است فرانسه مدعی نخست قهرمانی در جام‌جهانی است، او در این رابطه اذعان داشت:جام جهانی؟ فعلا لیگ قهرمانان را داریم که جام‌جهانی باشگاه‌هاست. البته که جام‌جهانی یک چیز دیگه است.باید در بین مدعیان جام‌جهانی باشیم و بهتر کار کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 768210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟