بنزما: دنبال توپ طلا هستم/ مسی با فرانسه سازگار خواهد شد

به گزارش رکنا ورزشی، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با شبکه تله فوت مصاحبه‌ای انجام داده و در آن پیرامون بررسی وضعیت فعلی تیم سرخپوشان، بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و همچنین خاص بودن رویارویی با دوستش کیلیان امباپه پرداخته است. این ملی پوش فرانسوی لحظات شیرینی را در این فصل در چامارتین تجربه می کند و اذعان می کند که مادرید در طول دوران حرفه ای اش برای او همه چیز را معنا کرده است و همچنین از هواداران برای حمایت بی قید و شرطشان تشکر می کند. مواردی را عنوان کرد:

مسی و عملکردش در پاریسن ژرمن: 

چطور هنوز موفق نشده؟ به زمان برای هماهنگی نیاز دارد و به همین دلیل گل‌های زیادی نمی‌زند اما کافی است که به کارش درون زمین نگاه کنید. نمی‌توان از چنین بازیکنی انتقاد کرد. هر کسی از مسی انتقاد می‌کند، حقیقتا چیزی از فوتبال نمی‌فهمد.

دوئل با امباپه:

تقابل با امباپه؟ خاص خواهد بود چون همدیگر را دوست داریم باید ببینیم چه می‌شود، او می‌خواهد برنده شود و من هم همینطور.

محبت هواداران رئال مادرید:

 هواداران قبل از مراسم توپ طلا اسم من را صدا زدند و تولدم را تبریک گفتند. این چیزها من را احساساتی می‌کنند و به من کمک می‌کنند تا به تلاش ادامه بدهم و خودم را درون زمین ثابت کنم.

کاپیتانی رئال مادرید: 

وقتی بازوبند را به بازو دارم سعی می‌کنم که یک الگو باشم. این که این فرصت را داشته باشم که بازوبند را ببینم، اتفاقی فوق‌العاده است که به من بیشتر انگیزه می‌دهد. من از کریستیانو چیزهای زیادی یاد گرفتم، بنابراین وقتی باشگاه را ترک کرد، آماده بودم. 

رده‌بندی توپ طلا: 

همان طور که از بچگی گفتم، دوم شدن با سومی، چهارمی یا سی‌ام شدن فرقی ندارد. مهم پیروزی است، بعد از آن به من گفتند که به اندازه کافی جام نبرده‌ام اما کاری نمی‌توان کرد.

دوران فوتبالی در رئال مادرید:

وقتی به باشگاهی مثل رئال مادرید می‌رسی، نمی‌گویید 15 تا 20 سال در آنجا می‌مانید، مهم‌تر از همه به خود می‌گویید که می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن جام‌ها را به دست آورید، زیرا این باشگاه بزرگ‌ترین باشگاه در جهان است

زندگی شهر مادرید:

 مادرید برای من همه چیز است. در این جا به یک مرد تبدیل شدم. اسپانیا مثل خانه من است. سبک زندگی عالی است و همه چیز برایم خوب است.

لیگ قهرمانان:

یک رقابت ویژه است، مردم منتظر آن هستند، شما فقط برای انجام بازی به استادیوم نمی‌روید، باید کاری کنید که آنها از دیدن بازی لذت ببرند و خوشحال شوند.

زوج تو با وینی:

 از نظر آمار، چیزی که من و وینی برای تیم به ارمغان می‌آوریم عالی است، زوج فوق‌العاده‌ای هستیم. من زیاد با او صحبت می‌کنم و با او ارتباط خوبی دارم. او ویژگی‌های زیادی دارد.

برنده شدن توپ طلا در سال 2022: 

چرا که نه، من آن را به عنوان هدف خود تعیین می‌کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بهتر از سال گذشته بازی کنم.

کدخبر: 765461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟