مصدومیت بنزما در بازی با الچه

به گزارش رکنا ورزشی، ‍کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود پس از تساوی تیم خود مقابل الچه در خصوص شرایط بنزما گفت: باید فردا وضعیت او را ارزیابی کنیم، این همان مصدومیتی نیست که برای او مقابل رئال سوسیداد رخ داد و امیدواریم بتوانیم او را به زودی بازگردانیم.

وی درباره بازی هم اینطور توضیح داد: بازی را باختیم چون در نیمه اول اشتباه داشتیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و دو گل دریافت کردیم، واکنش ما عالی بود و باید در دوئل‌ها تهاجمی‌تر می‌بودیم. جزئیات کوچک باعث از دست دادن دو امتیاز شد، ما خوشحال نیستیم اما چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیریم. استراحت کوتاهی داریم و در سه رقابت وضعیت خوبی داریم و ادامه‌ی کار مهمترین دوره فصل است.

سرمربی رئال درباره اینکه چرا از تزلزل سویا استفاده نکردید؟ گفت: این لیگ بسیار رقابتی است، الچه خوب بازی می‌کند و برای بردن لیگ باید رقابت کنیم.

آنجلوتی درباره میلیتائو بعد از دوران راموس هم گفت: راموس گل های زیادی به ثمر رساند و من همه آنها را به یاد نمی آورم، یک گل وجود دارد که به خوبی به یاد دارم. راموس به موفقیت های بزرگی دست یافته است، بنابراین میلیتائو باید چیزهای زیادی یاد بگیرد تا بتواند به همان موفقیت دست یابد.

وی در خصوص وقت اضافه گرفته شده از سوی داور هم عنوان کرد:  فکر می کنم این به صلاحدید داور چهارم است، همه ما دوست داریم زمان بیشتری برای بازی داشته باشیم، اما این یک قضاوت شخصی است، من چیز زیادی برای اضافه کردن ندارم.

 

کدخبر: 765581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟