باقری: مسئولان به تیم ملی وعده و وعید ندهند + فیلم
حجم ویدیو: 16.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود.

به گزارش رکنا، «کریم باقری» مربی تیم‌ملی فوتبال ایران درخصوص نگاهش به نسل فعلی برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: خداراشکر نسل فعلی تیم‌ملی خیلی مستعد، باتجربه و بسیاری از آن‌ها هم لژیونر هستند. مسلما همه‌چیز به این مسائل ختم نمی‌شود، چرا که باید برنامه‌ریزی دقیق و بازی‌های تدارکاتی زیادی برای آماده‌سازی هرچه تمام‌تر تیم برگزار شود. واقعا لازم داریم که مسئولین به تمامی قول‌هایی که می‌هند عمل کنند. فقط در حد وعده؛ وعید و حرف؛ حدیث نباشد.

وی گفت: واقعا معتقد هستم که تیم‌ملی فوتبال شایستگی حضور در مرحله بعدی رقابت‌های جام‌جهانی را دارد. امیدوارم که این اتفاق بیفتد. همیشه از زمانی که بازی می‌کردم، گفته‌ام که مهمترین چیز برای ما خوشحالی مردم است. همیشه برای خوشحالی و مردم تلاش می‌کنیم. چرا که این مردم هستند که با تشویق‌هایشان فوتبال را زیبا کرده به ما انگیزه می‌دهند.

کدخبر: 767947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟