توضیحات مگوایر در خصوص آخرین وضعیت منچستریونایتد

به گزارش رکنا ورزشی، هری مگوایر در تعطیلات درمورد تیم و بازیکنان منچستریونایتد به صحبت پرداخت و در این زمینه او گفت.

* درمورد الانگا:

آنتونی در دو بازی اخیر وارد تیم شده و واقعاً خوب کار کرده است و باید واقعاً به خودش افتخار کند. شما آشکارا مارکوس رشفورد را دارید که تثبیت شده است، و میسون که در حال رشد است و بهتر و بهتر می شود. این دقیقا همان چیستیِ باشگاه است. این باشگاه فوتبالیست های با استعداد را پرورش می‌دهد و اگر شما به اندازه کافی استعداد داشته باشید، فرصتی برای بازی به دست خواهید آورد و این همان چیزی است که در مورد آنتونی رخ داد. صحبت کردن با بازیکنان جوان قطعا مهم است. به عنوان مثال در چند سال گذشته، من بسیار با میسون صحبت کرده ام. او در خارج از زمین به بلوغ زیادی رسیده است و شما می توانید آن را درون زمین هم با بازی هایش ببینید.  در مورد آنتونی الانگا هم همینطور است. گاهی اوقات وقتی یک پسر جوان هستید، می توانید احساس کنید که فرصت برای بازی از ابتدا بسیار غیر محتمل است، اما ناگهان همه چیز تغییر می کند و شما فرصت خود را به دست می‌آورید و باید آماده باشید تا از آن به بهترین نحو استفاده کنید. آنتونی این کار را واقعاً خوب انجام داده است. او باید به خودش افتخار کند و من مطمئن هستم که خانواده او نیز واقعاً بهش افتخار می کنند. حالا این یک نشانگر و یک پله است، آیا او واقعاً می تواند پیشروی کند؟ او تمام استعدادهای دنیا را برای این کار دارد.  البته، من و بازیکن های ارشد، او و دیگران را تحت فشار خواهیم گذاشت، و این چیزی است که ما می خواهیم. ما می خواهیم این بازیکنان جوان وارد شوند و انرژی و قوت را به ارمغان بیاورند و به پیشرفت ما به عنوان یک تیم کمک کنند. همه ما اینجا هستیم تا در مسابقات فوتبال پیروز شویم و هر چه بازیکنان بهتری در تیم داشته باشیم، رقابت بیشتر و همچنین فرصت های بیشتری برای بردن بازی ها داریم.

*درمورد کاپیتانی:

من کاپیتان تیم هستم و هنگام بازی در کنار سایر بازیکنان مسئولیت بزرگی بر عهده من است و باید به آنها کمک کنم و با آنها حرف بزنم زیرا از حس و حال جوانان تیم در تجربیات اولشان آگاه هستم. بازی برای تیمی مانند منچستریونایتد در داخل و خارج از زمین چالش برانگیز است و فشارهای زیادی را به بازیکن وارد می کند و برای ما بازیکنان تیم اصلی خیلی مهم است که جوانان تیم را راهنمایی کنیم و این فرصت را در اختیارشان قرار دهیم که به درخشند. ما مشوق آنها هستیم و در تمرینات انتظارات زیادی از آنها داریم. ما از آنها می خواهیم سخت تلاش کنند، سمج باشند و از هیچ کس و هیچ چیز واهمه‌ای نداشته باشند و بدون ترس بازی کنند. بنابراین واقعاً مهم است که آنها سخت کوش باشند و انتظارات زیادی از آنها داریم. در حال حاضر بزگترهای تیم هستند که آنها را راهنمایی کنند و کمکشان کنند تا پیشرفت کنند که این برای ما بسیار مهم است. مطمئناً وقتی برای موفقیت بازی می کنید باید به دنبال عناوین باشید و برای انها بجنگید؛ برای کار باید ترکیبی خوب و کامل داشته باشید.

* درمورد جونز:

 فکر می‌کنم همه شاهد بازگشت فیل پس از ۲ سال بودیم و میدانیم در گذشته چقدر خوب کار کرده است. دیدن او در زمین برایم بسیار خشنود کننده است. فیل رفیق من است و اوقات بسیاری در کنار هم گذرانده‌ایم، زمانی که روز های سخت و تاریک مصدومیت را پشت سر می گذاشت و زمان بازگشت او به میادین که در زمان مصدومیت من اتفاق افتاد او عالی بود و بهترین بازیکن ما در ان روز بود. من از بازگشت او واقعا خوشحالم زیرا زحمات بسیاری در ۲ سال گذشته کشیده است و اکنون به آمادگی کامل رسیده ؛ آماده بازی کردن است.

* درمورد دخیا:

او (دخیا) فوق العاده بوده و فکر می کنم خیلی از مردم امسال فصلی با ثبات نداشتند و ما هم بالا و پایین بسیاری داشتیم.

اما قطعا دخیا همیشه برای ما در دروازه حضور داشته و سیو های بزرگی را انجام داده است. این مرا سورپرایز نمی کند چون داوید، یک دروازه بان کلاس جهانی است.چیزی که مرا شگفت زده کرده رفتار او و البته متوقف کردن شوت ها و‌ سیوهای بزرگ است. خیلی مهم است که ما تا آخرین لحظه خودمان را در رقابت برای جام ها نگه داریم و برایشان تلاش کنیم.تا ۲ ماه آینده می‌خواهیم که در لیگ بجنگیم. برای ۴ قرارگیری در تاپ فور و در دو مسابقات دیگر برای جام.ما در جایگاهی هستیم که از موقعیت مان در لیگ راضی نیستیم اما هنوز خیلی چیز ها برای کسب کردن داریم و خیلی جا برای پیشرفت.

از الان تا آخر فصل باید تمرکز کنیم تا به عنوان یک تیم، یک باشگاه و یک گروه با هم کار کنیم و مطمئن شویم به اهدافمان می رسیم.

 

کدخبر: 767861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟